Укрзалізниця планує повернути двоповерховий електропоїзд Skoda до кінця року
Залізниця придбала два чеські електропотяги перед підготовкою до Євро-2012.
Залізниця придбала два чеські електропотяги перед підготовкою до Євро-2012.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 27 днів. За цей час ми опублікували 26923 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Поїзд Skoda EJ675 на станції Краматорськ, 2012 рік. Фото: Konstantin Brizhnichenko / Вікіпедія
До кінця цього року Укрзалізниця розраховує отримати перший із двох двоповерхових поїздів Skoda, закуплених ще в 2012 році, повідомляє пресслужба перевізника.
Залізниця придбала два чеські електропотяги Skoda EJ 675 перед підготовкою до Євро-2012. За них заплатили 39,9 мільйона євро.
У складі кожного поїзда – шість двоповерхових вагонів, загальна кількість місць – 636. Електропоїзд розрахований на швидкість до 160 км/год.
У 2016-2018 роках поїзди курсували за маршрутами Харків-Генічеськ, Харків- Вінниця, Харків-Київ, Тернопіль-Київ, але згодом їх зняли з експлуатації. В Укрзалізниці зазначають, що з моменту придбання поїздів їх повноцінно не ремонтували.
Урочиста зустріч поїзда в Генічеську, 2016 рік. Фото: genichesk.co.ua
Капітальний ремонт роблять зараз, спільно з чеським заводом Skoda. Найскладніші роботи, зокрема ремонт моторних візків, виконує безпосередньо виробник.
Перший поїзд планують доремонтувати до кінця 2021 року, другий – на початку 2022 року.
Серед маршрутів, на яких можна буде запустити двоповерхові поїзди, Укрзалізниця розглядає відновлення маршруту Київ-Харків, Київ-Тернопіль та новий маршрут Київ-Вінниця.
«Останній варіант цікавий ще й тим, що від нього виграють пасажири, які прямують з Києва до Львова або у зворотному напрямку, адже на сьогодні більшість пасажирів їде до Вінниці саме на львівському Інтерсіті+. Тож у пікові літні та різдвяні періоди цей напрямок стає перевантаженим і вільних місць не вистачає», – зауважують в Укрзалізниці.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті