Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 122 днів. За цей час ми опублікували 24984 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Поїзд Skoda EJ675 на станції Краматорськ, 2012 рік. Фото: Konstantin Brizhnichenko / Вікіпедія

До кінця цього року Укрзалізниця розраховує отримати перший із двох двоповерхових поїздів Skoda, закуплених ще в 2012 році, повідомляє пресслужба перевізника.

Залізниця придбала два чеські електропотяги Skoda EJ 675 перед підготовкою до Євро-2012. За них заплатили 39,9 мільйона євро.

У складі кожного поїзда – шість двоповерхових вагонів, загальна кількість місць – 636. Електропоїзд розрахований на швидкість до 160 км/год.

У 2016-2018 роках поїзди курсували за маршрутами Харків-Генічеськ, Харків- Вінниця, Харків-Київ, Тернопіль-Київ, але згодом їх зняли з експлуатації. В Укрзалізниці зазначають, що з моменту придбання поїздів їх повноцінно не ремонтували.

Урочиста зустріч поїзда в Генічеську, 2016 рік. Фото: genichesk.co.ua

Капітальний ремонт роблять зараз, спільно з чеським заводом Skoda. Найскладніші роботи, зокрема ремонт моторних візків, виконує безпосередньо виробник.

Перший поїзд планують доремонтувати до кінця 2021 року, другий – на початку 2022 року.

Серед маршрутів, на яких можна буде запустити двоповерхові поїзди, Укрзалізниця розглядає відновлення маршруту Київ-Харків, Київ-Тернопіль та новий маршрут Київ-Вінниця.

«Останній варіант цікавий ще й тим, що від нього виграють пасажири, які прямують з Києва до Львова або у зворотному напрямку, адже на сьогодні більшість пасажирів їде до Вінниці саме на львівському Інтерсіті+. Тож у пікові літні та різдвяні періоди цей напрямок стає перевантаженим і вільних місць не вистачає», – зауважують в Укрзалізниці.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button