Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 268 днів. За цей час ми опублікували 23421 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: unsplash.com

У техаському місті Остін (США) провели дослідження, яке доводить, що через таксі їдуть повільніше всі учасники дорожнього руху.

Наприклад, найбільш відчутно на трафік впливають Uber і Lyft, уповільнюючи рух в середньому на 2,3%. Найбільше трафік сповільнюється у ранкові та денні години-пік (з 11 до 14:00). У дослідженні також йдеться, що підвищення цін на таксі не виправляє цю ситуацію. Зокрема, жителі просто пересідають на особисті автомобілі замість того, щоб користуватися таксі.

Для вирішення проблеми експерти пропонують обкладати великим податком перевезення, що здійснюються в пікові години, натомість не підвищуючи ставку на весь інший час.

В іншому дослідженні, вже Массачусетського інституту, виявили, що агрегатори таксі збільшили свою завантаженість. Зокрема, у містах, де Uber і Lyft працюють з 2016 року, сервіси збільшили завантаженість на 0,9%. Це збільшило час простоювання в заторах на 4,5%. Також дослідники заявили, що наявність додатків для поїздок на автомобілі призвело до зниження кількості пасажирів в громадському транспорті на 8,9%.

Ще однією причиною сповільнення руху та збільшення заторів є те, що більше 40% шляху, пройденого водіями, вони проїжджають без пасажирів.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button