Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 26 днів. За цей час ми опублікували 26914 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: unsplash.com

У техаському місті Остін (США) провели дослідження, яке доводить, що через таксі їдуть повільніше всі учасники дорожнього руху.

Наприклад, найбільш відчутно на трафік впливають Uber і Lyft, уповільнюючи рух в середньому на 2,3%. Найбільше трафік сповільнюється у ранкові та денні години-пік (з 11 до 14:00). У дослідженні також йдеться, що підвищення цін на таксі не виправляє цю ситуацію. Зокрема, жителі просто пересідають на особисті автомобілі замість того, щоб користуватися таксі.

Для вирішення проблеми експерти пропонують обкладати великим податком перевезення, що здійснюються в пікові години, натомість не підвищуючи ставку на весь інший час.

В іншому дослідженні, вже Массачусетського інституту, виявили, що агрегатори таксі збільшили свою завантаженість. Зокрема, у містах, де Uber і Lyft працюють з 2016 року, сервіси збільшили завантаженість на 0,9%. Це збільшило час простоювання в заторах на 4,5%. Також дослідники заявили, що наявність додатків для поїздок на автомобілі призвело до зниження кількості пасажирів в громадському транспорті на 8,9%.

Ще однією причиною сповільнення руху та збільшення заторів є те, що більше 40% шляху, пройденого водіями, вони проїжджають без пасажирів.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button