Facebook та Instagram просять дозволів на відстежування даних, щоб «залишатися безкоштовними»
Facebook звинувачує Apple у тому, що та просто запроваджує вигіднішу їй бізнес-модель.
Facebook звинувачує Apple у тому, що та просто запроваджує вигіднішу їй бізнес-модель.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 268 днів. За цей час ми опублікували 26099 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Фото: Glen Carrie / Unsplash
Наприкінці жовтня 2020 року Apple випустила оновлення оперативної системи на айфонах, iOS 14, яка дозволяє користувачам відмовитися від відстежування. Тобто кожен застосунок, який захоче отримати доступ до активності користувача в інших програмах та вебсайтах, має запросити дозвіл.
Так програма просить дозволу на вістеження даних
Однак компанія Facebook вирішила боротися з такими обмеженнями і тепер показує користувачу, який оновив систему, спливаючі вікна – у них повідомляється, що дозвіл на відстежування даних допоможе фейсбуку та інстаграму залишатися безкоштовними, повідомляє Verge.
Так Facebook повідомляє, що потребує дозволу, щоб лишатися безкоштовним. Скріншот: twitter.com/ashk4n
На це, зокрема, звернув увагу дослідник технологій Ашкан Солтані.
«Інтернет був “безкоштовним” задовго до “інтернету з рекламною підтримкою”, і ще його переживе… Ревізіоністська історія про те, що техногіганти подарували вам інтернет, – абсолютні вигадки», – коментує він.
Натомість Facebook звинувачує Apple у тому, що та просто запроваджує вигіднішу їй бізнес-модель, яка передбачає, що застосунки менше покладатимуться на рекламу й натомість більше – на підписки, з яких Apple отримує свою частку зиску.
Менше з тим, повідомлення на спливаючих вікнах суперечать багаторічному слогану фейсбуку: «Це безкоштовно і завжди так буде». У 2019 році, утім, компанія прибрала його з головної сторінки соцмережі. Ще раніше засновник Марк Цукерберг припускав, що може з’явитися платний фейсбук як окрема версія. А цьогоріч він назвав Apple одним із найбільших конкурентів Facebook.
«Apple використовує свою позицію панівної платформи, щоб втручатися у роботу наших та інших застосунків, що вона постійно й робить для власної вигоди. Оновлення iOS 14 вплине на розвиток мільйонів бізнесів у світі», – заявив Цукерберг.
Варто зазначити, що оновлення iOS 14 не означає, що користувачі можуть заборонити програмам повністю припинити відстеження їх активності в інтернеті для таргетизації реклами. Йдеться про дозвіл на використання такого інструменту, як Identifier for Advertisers (IDFA), який зіставляв активність користувача у певній програмі з іншою активністю в інтернеті. Розробники, як і раніше, зможуть вільно використовувати інші інструменти, але отримані дані не можна буде передавати іншим компаніям.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті