Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 251 днів. За цей час ми опублікували 25978 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?

Фото: Анна Романова
На курортах Єгипту можна зустріти вивіски, які імітують популярні в Україні магазини й торговельні мережі. Екснардепка та виконавча директорка Асоціації індустрії гостинності Анна Романова опублікувала фотографії з Шарм-еш-Шейху.

Фото: Анна Романова

Фото: Анна Романова
На них можна помітити вивіски «Сільпо» на магазині, який торгує косметикою, місцеві АТБ та Novus торгують виробами зі шкіри, «Епіцентр» і Rozetka – солодощами, а магазин «Ашан» пропонує купляти траву.

Фото: Анна Романова

Фото: Анна Романова
Щонайменше компанія АТБ ставиться до таких піратських вивісок із гумором – торік на фейсбук-сторінці мережі публікували фото з єгипетським магазином «АТБ кожа».

Фото: facebook.com/ATB.Market.tm
Найпопулярніше за тиждень
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті