Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 311 днів. За цей час ми опублікували 26402 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: unsplash.com

Через карантин, який спричинила пандемія коронавірусу, онлайн-покупки склали майже п’яту частину загального роздрібного товарообігу у 2020 році. Про це йдеться у звіті ООН.

Зокрема, частка роздрібних онлайн-продажів у 2020 році зросла до 19%, у позаминулому році зростання становило 16%. Крім того, пандемія призвела до змішаних результатів провідних компаній онлайн-торгівлі у 2020 році.

Наприклад, туристична компанія Expedia у рейтингу товарообігу GMV впала з п’ятого місця у 2019 році на 11 у 2020 році. Сервіс пошуку та короткострокової оренди житла Airbnb опустився у рейтингу з 11 на 13 місце.

Рейтинг очолює китайський інтернет-ритейлер Alibaba, за нею йде американський Amazon. Загальний обсяг товарообігу для 13 провідних компаній інтернет-комерції виріс на 20,5% до 2,9 трильйона доларів у 2020 році. Найвища частка е-торгівлі спостерігалася в Кореї – 25,9%, у Китаї – 24,9%, у Великій Британії – 23,3%, у США – 14,0%.

У рейтингу за 2020 рік Payoneer’s Global Seller Index, який показує темпи приросту прибутків у сфері е-комерції, Україна посіла шосту позицію.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button