Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 288 днів. За цей час ми опублікували 23569 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: unsplash.com

Через карантин, який спричинила пандемія коронавірусу, онлайн-покупки склали майже п’яту частину загального роздрібного товарообігу у 2020 році. Про це йдеться у звіті ООН.

Зокрема, частка роздрібних онлайн-продажів у 2020 році зросла до 19%, у позаминулому році зростання становило 16%. Крім того, пандемія призвела до змішаних результатів провідних компаній онлайн-торгівлі у 2020 році.

Наприклад, туристична компанія Expedia у рейтингу товарообігу GMV впала з п’ятого місця у 2019 році на 11 у 2020 році. Сервіс пошуку та короткострокової оренди житла Airbnb опустився у рейтингу з 11 на 13 місце.

Рейтинг очолює китайський інтернет-ритейлер Alibaba, за нею йде американський Amazon. Загальний обсяг товарообігу для 13 провідних компаній інтернет-комерції виріс на 20,5% до 2,9 трильйона доларів у 2020 році. Найвища частка е-торгівлі спостерігалася в Кореї – 25,9%, у Китаї – 24,9%, у Великій Британії – 23,3%, у США – 14,0%.

У рейтингу за 2020 рік Payoneer’s Global Seller Index, який показує темпи приросту прибутків у сфері е-комерції, Україна посіла шосту позицію.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button