«Україна без сміття» збирає гроші на центр сортування сміття за допомогою інстаграм-фільтру
Майбутній культурний об’єкт на ВДНГ об’єднає Станцію сортування, Музей переробки та споживання, open air простори для арт-подій і безпластиковий фермерський ринок.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 296 днів. За цей час ми опублікували 26302 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Культурний об’єкт на ВДНГ. Візуалізація: Україна без сміття
«Україна без сміття» разом із діджитал-агенцією FFFACE.ME запустили благодійний інстаграм-фільтр, який допоможе зібрати кошти на будівництво культурного центру на ВДНГ, який популяризуватиме роздільний збір відходів.
Майбутній культурний об’єкт на ВДНГ об’єднає Станцію сортування, Музей переробки та споживання, open air простори для арт-подій і безпластиковий фермерський ринок.
Культурний об’єкт на ВДНГ. Візуалізація: Україна без сміття
Кожне Instagram-сторіз із фільтром Sortobozhenka приноситиме 5 гривень на будівництво проєкту.
Сервіс доставки їжі Rocket став першим брендом, який підтримав благодійну ініціативу. За кожну опубліковану сторіз Rocket, а потім й інші бренди-партнери перераховуватимуть по 5 гривень «Україні без сміття».
Приклад використання фільтру Sortobozhenka. Візуалізація: Україна без сміття
Для благодійного сторіз потрібно використати фільтр Sortobozhenka та позначити Rocket (@rocket.ukraine) і УБС (@nowasteukraine). Флешмоб триватиме до 24 травня.
«Ми пропонуємо унікальну механіку благодійних проєктів, долучаючись до якої бренд-спонсор працює в межах звичного CPA-формату, тобто платить тільки за рекламну дію. Так бренд, із одного боку, виходить на нові аудиторії та створює позитивний контекст про себе, а з іншого – сплачує тільки за результат. І, нарешті, всі кошти йдуть не до цукербергів, а на важливу для українців справу», – зазначає Дмитро Корнілов, співзасновник та виконавчий директор FFFACE.ME.
FFFACE.ME уже проводили такі кампанії з благодійними проєктами «Життєлюб», «Агенти крові», UAnimals, Нетакаякіншівона.
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті