Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 123 днів. За цей час ми опублікували 24984 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: facebook.com/chasopys

Київський коворкінг «Часопис» на Льва Толстого зачиняється. Останній день роботи – 28 травня, повідомляється на сторінці простору в Facebook. Керівництво закладу вирішило не подовжувати контракт оренди, термін якого спливає першого червня.

Заклад на площі Льва Толстого відкрили у вересні 2012 року. Це був один з перших коворкінгів в Україні, який, можна сказали, започаткував розвиток таких просторів. Ain.ua писало, що у закладу виникли фінансові труднощі під час пандемії та вони намагалися домогтися зниження орендної плати, однак власник приміщення – Atlantic Group – не погодився.

У грудні 2018 року компанія продала мажоритарну долю бізнесу міжнародній мережі rent24. Спільно з партнером у наступному році почалася робота з запуску локацій у Варшаві. Інвестиції в нову локацію становили до чотирьох мільйонів доларів. Відкриття планували на 2021 рік.

«За контрактом мажоритарний партнер мав інвестувати значні кошти в розширення бізнесу. Під інвест-зобов’язання ми підготували ряд контрактів у Варшаві, але світова пандемія і ряд внутрішніх факторів внесли свої корективи у плани й наразі строки зміщуються», – пояснили в компанії.

Саме з відкриттям «Часопису» почався розвиток коворкінгів Києва.

«За 9 років ми організували понад 5000 власних подій, орієнтованих на розвиток креативного підприємництва, технологічної та інноваційної екосистеми Україні. Часопис брав участь та є партнером близько 20 стартап змагань та акселераторів… Ми запустили понад 120 навчальних програм, провели 4 партнерських акселераційних програм для стартапів та соціальних підприємців. У Часописі поділилися досвідом та експертизою близько 4 000 тисяч неймовірних митців, підприємців, громадських діячів,  гостями та резидентами стало понад 700 000 відвідувачів, 200 000 учасників лекцій та воркшопів, випито 2 500 000 чашок кави», – підсумувала команда.

Це остання працююча локація у «Часописа». З UNIT.City компанія пішла майже півроку тому.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button