Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 297 днів. За цей час ми опублікували 26302 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: spoilt.exile / Вікіпедія

13 травня Київрада затвердила угоду про залучення кредиту ЄБРР на ремонтно-реставраційні роботи мосту Метро у розмірі 60 мільйонів євро, повідомляє пресслужба КМДА.

Зазначають, що це буде перше масштабне оновлення мосту з того часу, як його ввели в експлуатацію у 1965 році. Кілька років тому Георгій Росновський, який брав участь у проєктуванні мосту Метро, заявляв, що споруда може обвалитися будь-якої миті. Торік робили протиаварійний ремонт автопроїздів через Русанівську протоку.

Під час майбутньої реконструкції планують розширити тротуари для влаштування велодоріжок. Міст також отримає декоративне підсвічування.

Загалом проєкт передбачає ремонт всіх елементів автопроїзду – від облаштування нової системи водовідведення, влаштування монолітних залізобетонних плит автопроїзду, заміни деформаційних швів до заміни тротуарних блоків, ремонту огородження тощо. Аркові конструкції посилять пучками високоміцної попередньо напруженої арматури. Залізобетонні елементи захистять високоякісними антикорозійними сумішами.

Зазначимо, що у той же день, 13 травня, прокуратура й податкова провели обшуки у підприємстві «Київавтошляхміст» та в офісах підрядників, яких підозрюють у несплаті понад 20 мільйонів гривень податків під час реконструкцій і ремонтів мостів. У повідомленні столичної прокуратури згадуються мости на перетині проспектів Перемоги та Повітрофлотського та Індустріальний міст.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button