Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: mirmetro.net/Ілгам Гасанов

Киянин Ілгам Гасанов 35 хвилин не міг потрапити до вагона станції метро «Деміївська» з власним електричним самокатом. Контролер звинуватив його у порушенні правил проходу підземки.

За словами Гасанова, він проходив через турнікет зі складеним та чистим самокатом, коли до нього підійшов контролер. Останній скинув поїздку та заборонив проходити із транспортним засобом.

Тоді Гасанов подзвонив на гарячу лінію. Там йому сказали, що можна проходити з самокатом без пакування, але не користуватися ним у метро. На що контролер відповів: «Та гаряча лінія нічого не знає і нас постійно підставляє».

Через 25 хвилин працівники метро викликали поліцію, бо він попросив на камеру пояснити, як саме має виглядати належне пакування.

«Тепер вже в трьох з поліцейським ми читаємо правила, я пояснюю свою позицію і прошу обґрунтувати, чому я не правий з посиланнями на діючу нормативку. Аргументів не виявилось і мене пропустили», – розповів киянин.

Голова «Рада з урбаністики Києва» Віталій Селик до допису додав світлину, де юнак з прокатним самокатом Bolt у нескладеному вигляді заходить до вагона метро. Містяни зазначають, що не на всіх станціях метро не пропускають з самокатами.

Відповідно до правил користування Київським метрополітеном, спортивне спорядження (лижі, санки, ковзани, велосипеди тощо) перевозяться виключно в чохлах або належному пакуванні. Велосипеди та інше спортивне спорядження, габаритні розміри яких за сумою трьох вимірів (довжина, ширина, висота) перевищують 120 сантиметрів, перевозяться виключно в розібраному вигляді. Як зазначає Гасанов, у правилах не прописано, що таке «належне пакування».

Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
всього від 100 грн/місяць!

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button