Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 278 днів. За цей час ми опублікували 23493 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах


Британський стартап Hybrid Air Vehicles представив новий концептуальний дизайн дирижаблів на 100 осіб. Вони повинні замінити літаки, принаймні для польотів на короткі відстані, повідомляє The Guardian. Транспорт планують запустити до 2025 року.

Дирижаблі – повільніші за літаки, але більш екологічні. Таким чином автори проєкту хочуть скоротити кількість літаків, зменшивши викиди вуглецю. За словами представників компанії, дирижабль підходить для польотів з міста в місто всередині однієї країни або між сусідніми державами. Наприклад, компанія вже анонсувала можливі рейси: Барселона – Пальма-де-Майорка, Осло – Стокгольм, Сіетл – Ванкувер, Ліверпуль – Белфаст.

Проте подорож на дирижаблі займе більше часу, ніж на літаку. Наприклад, політ з Ліверпуля в Белфаст через Ірландське море триває близько чотирьох з половиною годин, включаючи час реєстрації, в той час як дирижабль теоретично пролетить цю відстань за 5 годин 20 хвилин. Однак основний плюс такого подорожі – скорочення викидів вуглецю (67,75 кілограма на одного пасажира літака проти 4,75 кілограма – дирижабля).

Наразі Hybrid Air Vehicles шукає партнерів серед чинних авіакомпаній. Компанія вже підписала угоду на постачання дирижабля шведській туристичній фірмі OceanSky Cruises.
«Це не предмет розкоші. Це практичне розв’язання проблем, пов’язаних з кліматичною кризою. Скільки ще ми зможемо дозволити собі розкіш подорожувати на такі короткі відстані з таким великим вуглецевим слідом?», – заявляють представники компанії.

Літак HAV спочатку проєктувався для спостереження для розвідувальних місій в Афганістані.

Даний медіа проєкт став можливим завдяки підтримці американського народу через Агентство США з міжнародного розвитку, наданій через USAID Проєкт енергетичної безпеки (ПЕБ). Грантоотримувач Проєкту - Журнал Хмарочос несе повну відповідальність за зміст публікацій, який не обов`язково відображає позицію USAID або Уряду Сполучених Штатів Америки.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button