Іспанія випустила марки проти расизму – дорогі з білою шкірою і дешеві з чорною
В Іспанії хотіли як краще, але «марки рівності» вже назвали «повною катастрофою».
В Іспанії хотіли як краще, але «марки рівності» вже назвали «повною катастрофою».
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 298 днів. За цей час ми опублікували 23640 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
25 травня пошта Іспанії випустила набір поштових марок до річниці смерті Джорджа Флойда – події, яка стала стартом для антирасистських протестів Black Lives Matter. В Іспанії хотіли як краще, але «марки рівності» вже назвали «повною катастрофою».
Чотири марки зображають палітру кольорів шкіри, де на найдешевшій марці зображено чорну шкіру, й вартість зростає пропорційно до світлішання шкіри. Так, найтемніша марка коштує 0,70 євро, а найбіліша – 1,60 євро.
Correos, національна поштова компанія, пояснює, що прагнула заохотити людей частіше користуватися чорними марками, бо дешевші використовують частіше. Більш того, запевняють, що це такий навмисний хід – показати несправедливу реальність, в якій людина з темнішою шкірою «вартує» менше.
Але набір марок викликав хвилю критики. «Кампанія, яка розлючує тих, кого покликана захищати, – завжди провальна. Коли йдеться про боротьбу з расизмом, то іронія і двозначність не працюють», – пояснює історик Антумі Тоасіє.
«Цей меседж – повна катастрофа. Зрештою, ідея, закладена в антирасистську кампанію, виявилася відверто расистською», – цитує The Telegraph публіциста Моха Гереу.
При цьому в Correos заявили виданню, що партія вже закінчилася завдяки великому попиту.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті