Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Зображення: Correos

25 травня пошта Іспанії випустила набір поштових марок до річниці смерті Джорджа Флойда – події, яка стала стартом для антирасистських протестів Black Lives Matter. В Іспанії хотіли як краще, але «марки рівності» вже назвали «повною катастрофою».

Чотири марки зображають палітру кольорів шкіри, де на найдешевшій марці зображено чорну шкіру, й вартість зростає пропорційно до світлішання шкіри. Так, найтемніша марка коштує 0,70 євро, а найбіліша – 1,60 євро.

Correos, національна поштова компанія, пояснює, що прагнула заохотити людей частіше користуватися чорними марками, бо дешевші використовують частіше. Більш того, запевняють, що це такий навмисний хід – показати несправедливу реальність, в якій людина з темнішою шкірою «вартує» менше.

Але набір марок викликав хвилю критики. «Кампанія, яка розлючує тих, кого покликана захищати, – завжди провальна. Коли йдеться про боротьбу з расизмом, то іронія і двозначність не працюють», – пояснює історик Антумі Тоасіє.

«Цей меседж – повна катастрофа. Зрештою, ідея, закладена в антирасистську кампанію, виявилася відверто расистською», – цитує The Telegraph публіциста Моха Гереу.

При цьому в Correos заявили виданню, що партія вже закінчилася завдяки великому попиту.

Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
всього від 100 грн/місяць!

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button