Рада пропонує заборонити вішати рекламу в історичних кварталах
Проєкт передбачає виділення кожній рекламній конструкції QR-коду з інформацією про замовника.
Проєкт передбачає виділення кожній рекламній конструкції QR-коду з інформацією про замовника.
Фото: texty.org.ua
Верховна рада в першому читанні прийняла законопроєкт, який передбачає виділення кожному рекламному щиту QR-коду з інформацією про замовника. При цьому загальну кількість таких конструкцій хочуть зменшити вдвічі.
Нардепи проголосували за законопроєкт №5094 «Про внесення змін до деяких законів України щодо вдосконалення законодавчого регулювання в сфері зовнішньої реклами».
«В історичних частинах міст більше не повинно бути нагромадження рекламних конструкцій. Буде налагоджено системи “сірих” і непрозорих розміщень зовнішньої реклами. Я дуже сподіваюся, що в наших містах і обласних центрах на 50% зменшиться число рекламних конструкцій», – цитує видання «Фокус» авторку проєкту Олену Кондратюк.
Проєкт закону передбачає, що відповідні дозвільні органи мають запровадити відкриту електронно-інформаційну базу даних зовнішньої реклами та кодування кожного рекламного засобу двомірним штрих-кодом (QR-код), що міститиме відомості про власника та конструкцію.
Також документом пропонують встановити єдиний порядок розміщення зовнішньої реклами, здійснення дозвільно-погоджувальних процедур та видачі дозволів на розміщення зовнішньої реклами.
Крім цього, встановлюватиметься чіткий порядок демонтажу самовільно розміщених рекламних конструкцій.
Управління з питань реклами КМДА та КП «Київреклама» розробили навігатор з питань оформлення вивіски.
Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» всього від 100 грн/місяць!
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті