Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 316 днів. За цей час ми опублікували 26442 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: texty.org.ua

Верховна рада в першому читанні прийняла законопроєкт, який передбачає виділення кожному рекламному щиту QR-коду з інформацією про замовника. При цьому загальну кількість таких конструкцій хочуть зменшити вдвічі.

Нардепи проголосували за законопроєкт №5094 «Про внесення змін до деяких законів України щодо вдосконалення законодавчого регулювання в сфері зовнішньої реклами».

«В історичних частинах міст більше не повинно бути нагромадження рекламних конструкцій. Буде налагоджено системи “сірих” і непрозорих розміщень зовнішньої реклами. Я дуже сподіваюся, що в наших містах і обласних центрах на 50% зменшиться число рекламних конструкцій», – цитує видання «Фокус» авторку проєкту Олену Кондратюк.

Проєкт закону передбачає, що відповідні дозвільні органи мають запровадити відкриту електронно-інформаційну базу даних зовнішньої реклами та кодування кожного рекламного засобу двомірним штрих-кодом (QR-код), що міститиме відомості про власника та конструкцію.

Також документом пропонують встановити єдиний порядок розміщення зовнішньої реклами, здійснення дозвільно-погоджувальних процедур та видачі дозволів на розміщення зовнішньої реклами.

Крім цього, встановлюватиметься чіткий порядок демонтажу самовільно розміщених рекламних конструкцій.

Управління з питань реклами КМДА та КП «Київреклама» розробили навігатор з питань оформлення вивіски.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button