Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 285 днів. За цей час ми опублікували 23538 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: kmr.gov.ua

Київзеленбуд відмовляється надавати інформацію про співпрацю з приватною фірмою, яка є оператором Співочого поля – комунального парку на Печерську. Так само не можуть пояснити цю ситуацію в управлінні екології і природних ресурсів КМДА, повідомляє DoZorro.

Традицію влаштовувати виставки квітів на Співочому полі започаткували ще за керівництва Олександра Попова у 2011 році. Київзеленбуд висаджує квіткові композиції по кілька разів на рік. З часом комунальники огородили територію Співочого поля, нібито «з метою збереження квіткових композицій». Це перекрило частину наскрізних прогулянкових маршрутів, які сполучають нижню частину Печерського ландшафтного парку, територію музею Другої світової та інші ділянки парку.

Вхід на Співоче поле – платний, коштує 100 гривень для дорослих. Натовпи відвідувачів сплачують також за фудзони та дитячі розваги. Крім квіткових виставок тут проводять платні концерти, фестивалі, зйомки реклами тощо.

Співоче поле перебуває на балансі КП УЗН Печерського району. Парк обслуговується силами й коштом комунальників: ремонти, енергопостачання, прибирання тощо. Комунальники також висаджують квіти для виставок. Водночас протягом двох років оператором Співочого поля та виставок квітів є приватна фірма Grand Event.

У Київзеленбуді відмовилися відмовилася надсилати документи, які регулюють господарські відносини з фірмою-оператором. «До створення виставки не залучені бюджетні кошти, тому, згідно з законом, не зобов’язані надавати відповідну інформацію», – відповіли в підприємстві. А в Grand Event запевняють, що купують і висаджують квіти для виставок власним коштом.

«Можливо, КП дійсно не залучає бюджетні кошти на закупівлі для виставки. Але ж абсолютно всі її складові, окрім сервісних функцій, створені з використанням комунального майна і силами працівників об’єднання підприємств, які створило місто», – розмірковує журналістка Леся Падалка.

Керівник управління екології і природних ресурсів КМДА Олександр Возний також не зміг надати відповіді щодо господарських відносин на Співочому полі. Він посилався на те, що нещодавно обіймає посаду (з 11 лютого) і ще не мав часу розібратися з цим питанням.

Журналісти підрахували, що, наприклад, лише цибулини для цьогорічної виставки тюльпанів на Співочому полі могли коштувати 1,3 мільйона гривень. Але перевірити, чи придбано їх за бюджетні чи за приватні кошти, неможливо.

Леся Падалка порівнює Співоче поле з Добропарком – приватним дендропарком, який відкрили торік під Києвом. Вхід у Добропарк коштує 150 гривень, в той час, як і земля, і працівники, і техніка, й електроенергія – все приватне.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button