Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 311 днів. За цей час ми опублікували 26402 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Becca McHaffie, unsplash.com

Фахівці з британського Королівського товариства мистецтв, виробництва і торгівлі проаналізували 10 тисяч одиниць одягу модних брендів на популярних інтернет-майданчиках Asos, Boohoo, Missguided і PrettyLittleThing, пише The Guardian.

Згідно з результатами дослідження, 49% товарів були зроблені з первинного пластику – поліестеру, акрилу і нейлону. Натомість з переробленого матеріалу зроблено лише 1% товарів.

На думку експертів з RSA, виробництво дешевого синтетичного одягу є частиною нафтохімічної промисловості. Виробництво вимагає великих витрат енергії, а на розкладання тканин може піти тисяча років. За даними видання, щорічно у Великобританії спалюється або закопується 300 тисяч тонн одягу.

За даними Міжнародної мережі з захисту прав споживачів, 40% заяв про екологічність одягу не відповідають дійсності. Виробники брешуть покупцям у рекламі, використовуючи грінвошінг (форма екологічного маркетингу, в якій застосовується «зелений» піар і методи, мета яких – ввести споживача в оману щодо цілей організації або виробника продукції), який навмисно плутає покупців.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button