У Римі автомобілісти воюють із власниками ресторанів за місце на вулиці
Рівень автомобілізації в Римі – один із найвищих у Європі, багато хто сідає за кермо навіть щоб проїхати кількасот метрів.
Рівень автомобілізації в Римі – один із найвищих у Європі, багато хто сідає за кермо навіть щоб проїхати кількасот метрів.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 119 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Як один із заходів для запобігання поширенню коронавірусу муніципалітет Рима у квітні дозволив кав’ярням і ресторанам безкоштовно влаштовувати відкриті тераси на вулицях до кінця року. В результаті столики та стільці з’явилися на місці парковок, що розлютило місцевих автомобілістів, повідомляє Bloomberg.
На початку пандемії Італія стала епіцентром COVID-19 і жителі зіткнулися з одним із найсуворіших локдаунів на континенті. Маски й досі лишаються обов’язковими навіть на вулиці. Торік індустрія громадського харчування в Італії втратила понад пів мільйона робочих місць, виручка більшості ресторанів і барів впала більш як наполовину.
Заклади в Римі зазвичай платили понад 14 тисяч євро на рік за терасу площею 50 квадратних метрів, де може розміститися приблизно 30 осіб. Скасування оплати покликане допомогти ресторанному бізнесу.
З іншого боку, рівень автомобілізації в Римі – один із найвищих у Європі й становить 62 автомобілі на 100 жителів. Багато хто сідає за кермо навіть щоб проїхати кількасот метрів. За підрахунками, римляни в середньому проводять у корках 20 днів на рік. Парковка у два, а то й у три ряди вважається звичною річчю, навіть на вузьких вуличках. Тож кожен метр, який кав’ярні начебто крадуть в автомобілістів, викликає в них лють.
Ще раніше через кліматичні загрози та виснажливі затори в Римі почали переосмислювати підхід до мобільності: облаштовували нові велосмуги та встановлювали зарядки для електромобілів.
«Щоразу, як з’являється нова тераса, я змушений блокувати десятки постів. Намагаюся повернути дискусію у конструктивне русло, але згоди немає. Лють тільки ще більше зростає», – розповідає модератор однієї з районних фейсбук-груп Валеріо Ерколіно.
Водночас Камілло Санчес, власник одного з ресторанів, вважає, що негативні реакції насправді поодинокі. Він запевняє, що відвідувачі здебільшого підтримують його та зауважують, що без автомобілів вулиця стала гарнішою.
«Зараз права підприємців у цьому секторі, який працевлаштовує так багато містян, є важливішими за права водіїв на паркування», – вважає Андреа Койя, який займається питаннями економічного розвитку в мерії Рима.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті