Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Бренд створює металеві меблі та декор у стилі модернізм, надихаючись київським контекстом

coverdesign – це київський бренд меблів, декору та освітлення у стилі модернізм, який заснували Віктор Бучковський та Андрій Шепель. 

«Ми познайомилися кілька років тому на одному з подієвих майданчиків, – згадує Віктор, художник-постановник за професією. – Я орендував там майстерню та часто створював декорації та стенди для фестивалів. Андрій займався організацією цих подій, тому ми постійно співпрацювали».

Після цього приятелі займалися різними проєктами, поки у 2019 році не вирішили знову зустрітися у майстерні Віктора, вже на Шулявці. «Спершу в нас не було чіткого бачення, нам просто подобалося робити цікаві штуки, ми дали волю своїй фантазії й генерували дуже різні ідеї», – розповідає Андрій. 

Це був період експериментів з виробами та арт об’єктами. До прикладу, тоді з’явилися барні стільці, форма яких нагадує раму та сидіння старого американського військового мотоциклу INDIAN. Зараз вони доповнюють барну стійку в майстерні. 

«У Віктора вже був величезний досвід роботи з різними матеріалами, майстерня, інструментальна база. Тому з реалізацією наших ідей взагалі не було проблем, – зазначає Андрій. – У мене ж трохи інша історія, я керую проєктами. Це менеджерська професія: ти багато працюєш, але не завжди можеш фізично потримати результат своєї роботи в руках. А я відчув цю потребу, і вона привела мене сюди: тепер я власноруч збираю наші торшери».

Врешті, у межах сoverdesign засновники бренду вирішили зосередитися на одному стилі та естетиці mid-century modern. «На той момент на ринку було дуже багато меблів у «стилі лофт», громіздких та квадратних. Нам був близький метал як матеріал, але хотілося чогось іншого. Й після невеликого пошуку, ми звернули увагу на дизайн інтер’єрів 50-70-х років», – розповідає Андрій. 

Першим предметом, що згодом увійшов до постійного асортименту, стала консоль o-console. «Ми зробили її і захотіли швидко показати, тому просто опублікували фото в тематичній групі на Facebook. І вже за кілька хвилин отримали дуже круті відгуки, – згадують приятелі. – Тоді ми зрозуміли, що спіймали стиль».

[metaslider id=”134729″]

Консоль виконана з металевої сітки: саме цей матеріал, врешті, став основним матеріалом для більшості предметів у першій колекції сoverdesign. «Ціла лінійка меблів із застосуванням сітки – це результат вдалого пошуку. Візуально та стилістично це однозначно вирізняє нас та додає впізнаваності», – розповідає Андрій.

Однак сітка виявилася й дуже вибагливим матеріалом. «Нам важливо, щоб кожна деталь наших виробів була якісною, тому ми довго шукали підхід до цього матеріалу і технологію збірки наших виробів із застосуванням сітки, – згадує Віктор. – У кожному предметі – сотні зварювальних точок».

Акцент в інтер’єрі

Крім впізнаваного стилю, сітка додає виробам візуальної легкості. За словами засновників бренду, усі меблі створюються з думкою про смарт-квартири. «Це частина нашої філософії: консоль, столик чи комод можна поставити в невеликому помешканні, і вони не будуть громіздкими, не займатимуть візуально пів квартири», – пояснює Андрій. «А ще – на них пил не збирається», – жартує Віктор.

Меблі сoverdesign часто обирають, щоб додати акцент в інтер’єрі. Спеціально для дизайнерів на сайті бренду додали 3D-моделі всіх виробів, які можна завантажити та використати у візуалізаціях.

«Якщо хочеться чогось, що «задаватиме стиль всій кімнаті», як казав Великий Лебовські, наші предмети можуть закрити таку потребу, – розповідає Андрій Шепель. – Наша філософія полягає в тому, щоб створювати особливі речі: такі, що їх перевозитимуть з собою з місця на місце та розповідатимуть про них історії тим, хто приходить у гості».  

[metaslider id=”134750″]

Щоб додатково виділити або або підлаштувати предмети до інтер’єру, їх можна кастомізувати: у майстерні пропонують обрати серед трьох видів покриття (глянцеве, матове та текстурне) та кількох кольорів. А за потреби меблі можуть пофарбувати у будь-який потрібний колір за системою RAL. Вироби покривають порошковою фарбою, що надає їм ефект кольорової глазурі.

«Ми випускаємо невеликі серії: кілька десятків або взагалі кілька штук. Тому можемо бути гнучкими і створювати речі під конкретний запит. Ця кастомізація додає унікальності, до якої ми прагнемо: такого ж столика в такому ж кольорі може не бути більше ні у кого», – пояснює Андрій. 

Меблі в контексті

Ще одна складова філософії сoverdesign – зануреність у контекст. Майстерня часто співпрацює з українськими бізнесами і надихається естетикою міста. Зокрема, кав’ярнями, для яких створили 2d-touch торшери у формі винних келихів та келихів для мартіні.

А згодом з’явилися світильники, натхненні й іншими київськими символами.

У нас виникла ідея створили торшер у формі букви «М» зеленого кольору. Це точна копія логотипу Київського метрополітену за пропорціями

«Ми виготовили цей світильник і жартівливо представили його до святкування 60-річчя метро», – розповідає Віктор. Такий торшер мав бути лише один, але після численних запитів їх вирішили випустити невеликою серію».

 

«Ми прагнули зробити торшери максимально простими й відсікти все зайве. Залишилися лише лінії, проєкція форми на площину», – пояснює концепцію лінійки Андрій. Лампи не мають навіть вимикача: вони керуються дотиком долоні до будь-якої частини корпусу.

Ще один київський символ – листок каштану – теж отримав власний світильник. Поштовхом до цього стала новина про висадження туй на Хрещатику. «Ми зробили його з думкою, що Києву потрібно більше каштанів, нехай навіть металевих, – згадують засновники бренду. – Це два торшери, які розповідають про нашу любов до міста».

[metaslider id=”134755″]

У coverdesign розповідають, що їм важливо створювати речі, що реагують на контекст та актуальні події. Тому світова пандемія не могла не вплинути на розробку нових предметів бренду. Зокрема, Андрій та Віктор створили неонову вивіску з написом lockdown, яку дарували дружнім бізнесам, та мобільний стіл для роботи.

«На початку першого локдауна ми фактично за два тижні розробили A-Desk, розкладний стіл з фанери, – розповідає Андрій Шепель. – Я чітко розумів, для кого він: багато людей були раптом змушені залишитися вдома та працювати на незручних диванах. І ця гіпотеза підтвердилася».

У складеному вигляді A-Desk нагадує пласку дерев’яну коробку, яку можна заховати під ліжко, покласти на шафу або взяти з собою, закріпивши спеціальним ременем. «Стіл можна збирати і розбирати хоч кожного дня, це робиться без додаткових інструментів чи кріплень всього за кілька хвилин», – додає Віктор Бучковський.

Майстерня, що знімається в кіно

Крім загального київського контексту, значний вплив на меблі компанії має і сама майстерня. Buchkovskiy Art Dept об’єднує одразу кілька різних проєктів, і хоча coverdesign не входить до них, бренд є постійним резидентом цього простору.

«Тут можуть збирати декорації для реклами з бойовим кораблем вікінгів та одночасно шліфувати партію свіженьких A-Desk, – розповідає Віктор. Після переїзду, він прагнув знайти місце поблизу кіностудії Довженка на Шулявці. І тепер знімальний павільйон знаходиться всього за кілька кроків від майстерні. – Атмосфера тут нагадує вулик, у якому працюють проектувальники зварювальники, декоратори, бутафори та реквізитори.»

Часом майстерня і сама стає місцем для зйомок, наприклад, у якості підпільного бару. Тому її інтер’єр постійно трансформується і доповнюється. «Ми доглядаємо за майстернею і намагаємося її прикрасити, тому що дійсно проводимо у ній  пів життя», – зазначає Бучковський. Крім робочого простору на першому поверсі, тут облаштували стильну зону для відпочинку та читання на горищі.

«Це місце дуже багато нам дає. Оформлення знімальних майданчиків постійно потребує роботи з різними матеріалами, формами та стилями – і це досвід, який потім трансформується у нові ідеї для меблів та декору сoverdesign», – розповідає Андрій Шепель. 

Не лише місце, але й локальна спільнота є важливим елементом для засновників бренду. «Ми вирішили, що найкраща стратегія розвитку – це дружба, і хотіли б співпрацювати з дизайнерами, художниками, різними українськими ініціативами. Для нас важливо створювати не просто естетично красиві речі, але й такі, що будуть нести певні сенси або вирішувати проблеми, – зазначає Віктор. – Тому ми відкриті до різних колаборацій: з пропозиціями нам можна писати на [email protected]».

Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 281 днів. За цей час ми опублікували 23525 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button