Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: facebook.com/Ukravtodor.Gov.Ua

З 2022 року Укравтодор повністю відмовиться від поточного середнього ремонту доріг, повідомляє пресслужба корпорації.

З наступного року набирає чинності ДСТУ 8747, який передбачає відмову від поточного середнього ремонту на користь капітального ремонту в усіх нових дорожніх проєктах. Таким чином, залишаться лише два види ремонтів: капремонт або поточний ремонт.

Об’єкти, на яких вже розпочаті роботи, завершуватимуть у рамках поточного середнього ремонту.

В Укравтодорі зауважують, що основна мережа доріг України побудована ще в радянські часи, у 1970-80 роках. Ці автошляхи не розраховані на сучасні транспортні навантаження, а мізерне фінансування й відсутність ремонту десятиліттями призвели до того, що більшість мережі є вкрай зношеною.

З 2008-го, коли змінилися будівельні норми, автодороги масово не ремонтували капітально, а натомість широко застосовували поточний середній ремонт. Якщо норматив капремонту вимагає обов’язкове укріплення основи дороги, то в разі поточного середнього це рішення залишається за замовником.

Навесні координатори CoST Ukraine обстежили відремонтовані дороги державного значення у низці областей. Вони виявили чимало пошкоджень на об’єктах, котрі не так давно були здані в експлуатацію: тріщини, колійність, перші вибоїни. Переважна більшість доріг, де виявлено дефекти, оновлювались за старими проєктами поточного середнього ремонту.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button