Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 318 днів. За цей час ми опублікували 26449 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: facebook.com/Ukravtodor.Gov.Ua

З 2022 року Укравтодор повністю відмовиться від поточного середнього ремонту доріг, повідомляє пресслужба корпорації.

З наступного року набирає чинності ДСТУ 8747, який передбачає відмову від поточного середнього ремонту на користь капітального ремонту в усіх нових дорожніх проєктах. Таким чином, залишаться лише два види ремонтів: капремонт або поточний ремонт.

Об’єкти, на яких вже розпочаті роботи, завершуватимуть у рамках поточного середнього ремонту.

В Укравтодорі зауважують, що основна мережа доріг України побудована ще в радянські часи, у 1970-80 роках. Ці автошляхи не розраховані на сучасні транспортні навантаження, а мізерне фінансування й відсутність ремонту десятиліттями призвели до того, що більшість мережі є вкрай зношеною.

З 2008-го, коли змінилися будівельні норми, автодороги масово не ремонтували капітально, а натомість широко застосовували поточний середній ремонт. Якщо норматив капремонту вимагає обов’язкове укріплення основи дороги, то в разі поточного середнього це рішення залишається за замовником.

Навесні координатори CoST Ukraine обстежили відремонтовані дороги державного значення у низці областей. Вони виявили чимало пошкоджень на об’єктах, котрі не так давно були здані в експлуатацію: тріщини, колійність, перші вибоїни. Переважна більшість доріг, де виявлено дефекти, оновлювались за старими проєктами поточного середнього ремонту.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button