Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах


На ВДНГ представлять масштабну культурно-просвітницьку програму. У рамках проєкту «Літо на ВДНГ» на просторах Експоцентру покажуть роботи Жанни Кадирової, Ксенії Гнилицької, Саші Долгого та інших митців.

Протягом літа тут відбудеться серія мистецьких ініціатив, у яких художники й художниці розмірковуватимуть про минуле, сучасне та майбутнє ВДНГ. Насичуючи простір різноманітним культурним та розважальним контентом організатори намагаються зберегти його цілісність і підкреслити загальний архітектурний ансамбль.

Роботи українських художниць Жанни Кадирової та Ксенії Гнилицької будуть тимчасово експоновані на території Експоцентру. Наприклад, проєкт «Реканонізація» 2017 року Жанни Кадирової можна буде побачити на вхідній групі павільйону №2, а всередині оранжереї, де наразі завершується реконструкція – розмістять «Сон П’єра Мічелі або пам’ятник перемоги сапротрофів», роботу 2019 року Ксенії Гнилицької.

Водночас 12 митців, серед яких Анатолій Бєлов, Катерина Бучацька, Богдан Бунчак, Ксенія Гнилицька, Жанна Кадирова, Аліса Колодуб, Дана Косміна, Катерина Лісовенко, Богдан Мороз, Даніїл Немировський, Анна Самар, Олена Сіятовська та Дарія Чечушкова, створили тематичні артпостери про знакові локації ВДНГ: павільйони, ліс, яблуневий сад та фонтан. Роботи розмістили на головній алеї біля центрального входу.

На початку червня також розпочався довготривалий проєкт «Розсадник каштанів Саші Долгого». Він цього місяця висадив паростки дерев на території ВДНГ, коли каштани зміцніють – їх пересадять на вулиці Києва. Проєкт розпочав низку екоініціатив, запланованих на території Експоцентру.

Кураторкою нового сезону стала мистецтвознавиця Євгенія Моляр. Ідея проєкту та візуальна концепція розроблені спільно з комунікаційною агенцією Dontstop Agency, брендинговою студією COLOMO та за участі креативної продюсерки ВДНГ Наталії Верьовки.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button