Хто швидше подолає вечірній пік у Києві – пасажир авто, громадського транспорту чи велосипедист?
Журналісти та транспортні експерти провели експеримент на маршруті з Палацу Спорту в напрямку Дарницької площі.
Журналісти та транспортні експерти провели експеримент на маршруті з Палацу Спорту в напрямку Дарницької площі.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Журналісти телеканалу «Україна» та компанія А+С провели експеримент, на якому транспорті можна швидше доїхати з центру на лівий берег Києва у вечірню годину пік – на велосипеді, громадському транспорті чи автомобілі.
Експеримент відбувся другого червня. О 18:00 з Палацу Спорту в напрямку Дарницької площі виїхали велосипедист, автомобіліст, пасажир автобуса 118 та пасажирка, маршрут якої включав метро і трамвай.
Раніше за всіх доїхав велосипедист. Його час у дорозі склав 37 хвилин. Фактично це час, який витратив би у дорозі автомобіль, якби їхав уночі за нульових затримок.
Другою прибула пасажирка, яка їхала на метро з пересадкою, а потім на трамваї. Вона добиралася 50 хвилин.
Час у дорозі на автомобілі й автобусі виявився приблизно однаковим – 1 година 10 хвилин. Спершу автобус вільно їхав окремою смугою, але поступово на смугу громадського транспорту почали заїжджати автівки.
За словами директора А+С Дмитра Беспалова, вартість однієї години киянина складає приблизно 100 гривень, якщо рахувати з середньої зарплатні. Крім того, до економічних втрат слід додати транспортну втому, яка накопичується приблизно з 46-ї хвилини шляху. Така втома позначається на продуктивності працівника.
Відповідно, під час експерименту автомобіліст витратив у дорозі 125 гривень, не рахуючи пального й техобслуговування.
Подібний експеримент проводили у 2011 році у Львові. Тоді досліджували ранковий пік. Учасники експерименту їхали на різному транспорті з різних точок міста до центру. В усіх випадках велосипедисти доїхали до центру найшвидше.
Зазначимо, що згодом у 2017 році у Львові встигли побудувати трамвайну лінію на Сихів. Нещодавно архітектор і урбаніст Олександр Шутюк провів експеримент, що дізнатися, скільки в середньому складає дорога з кінцевої трамваю до центру. Як виявилося, поїздка стабільно займає 29-30 хвилин.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті