Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 274 днів. За цей час ми опублікували 23470 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: facebook/Kyivpastrans

У Києві у період з 2017 по 2020 різко скорочується кількість пасажирів комунального громадського транспорту. Разом з цим збільшується кількість пільгових пасажирів. Про це свідчить інформація з управлінських рішень «Київпастрансу», помітив киянин Олександр Гречко.

Аналіз звітності показує, що у 2017 році КПТ перевіз 453 мільйони осіб, з них 60% пільговики. Цього року щоденний випуск складав 952 одиниці громадського транспорту. У наступному 2018 році комунальний транспорт перевіз 389 мільйони осіб, з них 65% пільговики. У цьому році середній добовий випуск комунального транспорту збільшився на шість одиниць – до 958.
У 2019 році кількість користувачів комунальним транспортом зменшилась до 323 мільйонів, з них 58% пільговики. Кількість транспорту на маршрутах також зменшилась – до 927 одиниць.

2020 рік припав на карантинний період. Раз-у-раз громадський транспорт вводив обмеження – перевозив людей лише за спеціальними перепустками або тільки за кількістю сидячих місць. У цьому році комунальний транспорт перевіз 212 мільйонів пасажирів, з них 64% пільговики. Водночас кількість транспорту на щоденних маршрутах збільшилась до 1068 одиниць. Фінансування з міського бюджету у цей рік було найбільшим – 3,2 мільярди гривень.

Населення Києва при цьому постійно зростає. Таким чином, можна стверджувати, що громадський транспорт не може впоратись зі своєю основною задачею – забезпечувати соціальну послугу з перевезення громадян. Зменшення кількості пасажирів означає, що кияни обирають інші види транспорту, що вони не задоволені якістю послуг перевізника. У 2015 році Світовий банк разом із компанією Integrated Transport planning Ltd  розробили рекомендації з оптимізації та реорганізації громадського транспорту. Утім, абсолютну більшість із цих рекомендацій міська влада проігнорувала.

У цьому році влада міста планує підвищувати вартість проїзду у громадському транспорті Києва. Профспілки двох комунальних підприємств міста вимагають підняти тариф до 20-25 гривень. підприємствах підрахували, що на 2021 рік економічно обґрунтований тариф для одноразового проїзду в метро становить 21,05 гривні. Пізніше мер Віталій Кличко заперечив таке підняття цін.

Читайте також: 5 причин, чому підвищення цін на громадський транспорт – це погана ідея

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button