Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 304 днів. За цей час ми опублікували 26351 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: facebook/Kyivpastrans

У Києві у період з 2017 по 2020 різко скорочується кількість пасажирів комунального громадського транспорту. Разом з цим збільшується кількість пільгових пасажирів. Про це свідчить інформація з управлінських рішень «Київпастрансу», помітив киянин Олександр Гречко.

Аналіз звітності показує, що у 2017 році КПТ перевіз 453 мільйони осіб, з них 60% пільговики. Цього року щоденний випуск складав 952 одиниці громадського транспорту. У наступному 2018 році комунальний транспорт перевіз 389 мільйони осіб, з них 65% пільговики. У цьому році середній добовий випуск комунального транспорту збільшився на шість одиниць – до 958.
У 2019 році кількість користувачів комунальним транспортом зменшилась до 323 мільйонів, з них 58% пільговики. Кількість транспорту на маршрутах також зменшилась – до 927 одиниць.

2020 рік припав на карантинний період. Раз-у-раз громадський транспорт вводив обмеження – перевозив людей лише за спеціальними перепустками або тільки за кількістю сидячих місць. У цьому році комунальний транспорт перевіз 212 мільйонів пасажирів, з них 64% пільговики. Водночас кількість транспорту на щоденних маршрутах збільшилась до 1068 одиниць. Фінансування з міського бюджету у цей рік було найбільшим – 3,2 мільярди гривень.

Населення Києва при цьому постійно зростає. Таким чином, можна стверджувати, що громадський транспорт не може впоратись зі своєю основною задачею – забезпечувати соціальну послугу з перевезення громадян. Зменшення кількості пасажирів означає, що кияни обирають інші види транспорту, що вони не задоволені якістю послуг перевізника. У 2015 році Світовий банк разом із компанією Integrated Transport planning Ltd  розробили рекомендації з оптимізації та реорганізації громадського транспорту. Утім, абсолютну більшість із цих рекомендацій міська влада проігнорувала.

У цьому році влада міста планує підвищувати вартість проїзду у громадському транспорті Києва. Профспілки двох комунальних підприємств міста вимагають підняти тариф до 20-25 гривень. підприємствах підрахували, що на 2021 рік економічно обґрунтований тариф для одноразового проїзду в метро становить 21,05 гривні. Пізніше мер Віталій Кличко заперечив таке підняття цін.

Читайте також: 5 причин, чому підвищення цін на громадський транспорт – це погана ідея

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button