Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фасад будинку на Великій Васильківській, 23. Фото: facebook/kyivreklama

Управління з питань реклами КМДА та комунальне підприємство «Київреклама» попросили онлайн-рітейлера Rozetka впорядкувати вивіски на своїх магазинах. Також комунальники звернулись до компанії з проханням не розміщувати рекламу на незаконних носіях – опорах освітлення.

Rozetka має відкрити фасад історичної будівлі на вулиці Великій Васильківській, 23, який зараз прихований під пластиком та оформити за правилами близько 30 вивісок.

Управління з питань реклами та «Київреклама» розробили нову методичку з оформлення вивісок. В ілюстрованій інструкції роз’яснюються правила оформлення вивісок.

На початку червня парламент ухвалив законопроєкт, який впорядкує розміщення зовнішньої реклами на вулицях. Зокрема пропонують заборонити рекламу на об’єктах культурної спадщини та надати рекламним щитам власні QR-коди. Документ консолідує всі норми щодо зовнішньої реклами в одному базовому законі, з чітким визначенням вимог видачі дозволів для розміщення зовнішньої реклами.

Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
всього від 100 грн/місяць!

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button