Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 313 днів. За цей час ми опублікували 26412 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фасад будинку на Великій Васильківській, 23. Фото: facebook/kyivreklama

Управління з питань реклами КМДА та комунальне підприємство «Київреклама» попросили онлайн-рітейлера Rozetka впорядкувати вивіски на своїх магазинах. Також комунальники звернулись до компанії з проханням не розміщувати рекламу на незаконних носіях – опорах освітлення.

Rozetka має відкрити фасад історичної будівлі на вулиці Великій Васильківській, 23, який зараз прихований під пластиком та оформити за правилами близько 30 вивісок.

Управління з питань реклами та «Київреклама» розробили нову методичку з оформлення вивісок. В ілюстрованій інструкції роз’яснюються правила оформлення вивісок.

На початку червня парламент ухвалив законопроєкт, який впорядкує розміщення зовнішньої реклами на вулицях. Зокрема пропонують заборонити рекламу на об’єктах культурної спадщини та надати рекламним щитам власні QR-коди. Документ консолідує всі норми щодо зовнішньої реклами в одному базовому законі, з чітким визначенням вимог видачі дозволів для розміщення зовнішньої реклами.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button