Київ не встигне побудувати метро на Виноградар до кінця року, як обіцяв Кличко
Щоб відкрити рух між Сирцем і Мостицькою до кінця року, швидкість будівництва другого тунелю повинна зрости щонайменше вдвічі.
Щоб відкрити рух між Сирцем і Мостицькою до кінця року, швидкість будівництва другого тунелю повинна зрости щонайменше вдвічі.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
«Київметробуд» будує продовження Сирецької-Печерської лінії метрополітену із затримкою графіку. За даними «Економічної правди», аби встигнути відкрити хоча б одну станцію у обіцяні строки, генпідрядник повинен підвищити швидкість робіт удвічі.
Представники підприємства визнали, що будівництво ведеться із затримкою через епідемічну ситуацію. Водночас заступниця начальника «Київського метрополітену» Наталія Макогон повідомила, що роботи виконуються за календарним планом будівництва. Однак він не враховує ризики, пов’язані з поширенням коронавірусу та карантинними заходами.
Раніше міський голова Віталій Кличко запевняв, що принаймні одна станція до кінця 2021 року буде відкрита. Станом на п’яте червня, з 1300 метрів під землею до станції «Мостицької» вже понад 900 метрів прокладено.
Від станції «Мостицька» до станції «Сирець» наразі працює підземний прохідницький щит «Галина». Станом на п’яте липня, щит подолав 1 082 метри із загальних 1 256 метрів або 86% шляху.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті