Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 298 днів. За цей час ми опублікували 26309 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Цей крок є частиною глобального плану дій PepsiCo, спрямованого на мінімізацію впливу бізнесу компанії на навколишнє середовище. Для досягнення поставленої мети – 0% викидів парникових газів до 2040 року – компанія, в тому числі, спрямує зусилля на збільшення частки вторинного пластику в упаковці своєї продукції.

Зміни упаковки почалися з продукції Lipton Ice Tea в пляшках ємністю 0,5 л і 1 л та будуть поступово поширені на інші напої в портфелі PepsiCo в Україні. Пляшки rPET марковані спеціальним значком на етикетці.

rPET-упаковка може витримувати кілька циклів переробки для повторного використання в харчовій галузі. За прогнозами компанії, використання упаковки rPET для напоїв Lipton Ice Tea дозволить вже у 2021 році скоротити на 9% обсяг непридатного для повторного використання пластику PET від упаковки напоїв.

PepsiCo веде активну роботу для того, щоб сприяти переходу України до економіки  замкненого циклу. Зокрема, разом з іншими компаніями, PepsiCo має намір створити в Україні організацію розширеної відповідальності виробників з метою впровадження в нашій країні європейської моделі управління відходами упаковки. Також в партнерстві з недержавними організаціями PepsiCo організовує та підтримує екологічні ініціативи, спрямовані на популяризацію ідеї відповідального ставлення до відходів, впровадження практики сортування відходів для їхньої подальшої ефективної переробки.

Олександр Кисельов, генеральний директор PepsiCo в Україні: «Впроваджуючи rPET-упаковку в Україні, PepsiCo робить важливий крок на шляху до створення майбутнього, заснованого на економіці замкненого циклу, в якому пластик ніколи не буде потрапляти у відходи. На практиці це означає, що ми повинні переробляти та повторно застосовувати всі використовувані нами пакувальні матеріали. Це не тільки скоротить відходи, але й знизить викиди вуглецю при виробництві пакувальних матеріалів».

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button