Цей крок є частиною глобального плану дій PepsiCo, спрямованого на мінімізацію впливу бізнесу компанії на навколишнє середовище. Для досягнення поставленої мети – 0% викидів парникових газів до 2040 року – компанія, в тому числі, спрямує зусилля на збільшення частки вторинного пластику в упаковці своєї продукції.
Зміни упаковки почалися з продукції Lipton Ice Tea в пляшках ємністю 0,5 л і 1 л та будуть поступово поширені на інші напої в портфелі PepsiCo в Україні. Пляшки rPET марковані спеціальним значком на етикетці.
rPET-упаковка може витримувати кілька циклів переробки для повторного використання в харчовій галузі. За прогнозами компанії, використання упаковки rPET для напоїв Lipton Ice Tea дозволить вже у 2021 році скоротити на 9% обсяг непридатного для повторного використання пластику PET від упаковки напоїв.
PepsiCo веде активну роботу для того, щоб сприяти переходу України до економіки замкненого циклу. Зокрема, разом з іншими компаніями, PepsiCo має намір створити в Україні організацію розширеної відповідальності виробників з метою впровадження в нашій країні європейської моделі управління відходами упаковки. Також в партнерстві з недержавними організаціями PepsiCo організовує та підтримує екологічні ініціативи, спрямовані на популяризацію ідеї відповідального ставлення до відходів, впровадження практики сортування відходів для їхньої подальшої ефективної переробки.
Олександр Кисельов, генеральний директор PepsiCo в Україні: «Впроваджуючи rPET-упаковку в Україні, PepsiCo робить важливий крок на шляху до створення майбутнього, заснованого на економіці замкненого циклу, в якому пластик ніколи не буде потрапляти у відходи. На практиці це означає, що ми повинні переробляти та повторно застосовувати всі використовувані нами пакувальні матеріали. Це не тільки скоротить відходи, але й знизить викиди вуглецю при виробництві пакувальних матеріалів».
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті