В Україні покажуть короткометражні фільми про велокультуру
Протягом 19-25 липня пройде безкоштовний онлайн показ фільмів, який є частиною проєкту «Екомобільне літо».
Протягом 19-25 липня пройде безкоштовний онлайн показ фільмів, який є частиною проєкту «Екомобільне літо».
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 305 днів. За цей час ми опублікували 26351 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Фото: Noralí Nayla/unsplash.com
В Україні протягом 19-25 липня пройде безкоштовний онлайн показ короткометражних фільмів Urban Mobility Shorts. Цей проєкт створений для поширення велокультури в українських містах.
Добірку фільмів підготувала кіноагенція Wiz-Art за підтримки IT-компанії Intellias. У програмі кінопоказу – французькі, швейцарські, німецькі та американські фільми про велосипеди та їхні різновиди, системи транспортування та особливості користування громадським транспортом.
Цей показ є частиною проєкту «Екомобільне літо» в Intellias, який компанія проводить для поширення велокультури у містах України. В межах Екомобільного літа вже організовано онлайн велошколу та корпоративні веломандрівки.
Крім того, п’ять амбасадорів компанії в п’яти українських містах прийняли виклик користуватись велосипедом як основним видом транспорту протягом усього літа. Своїм прогресом вони діляться у соціальних мережах.
«Підхід до користування транспортом змінюється. Все більшу популярність набирають концепції Use it, don’t own it та так званої shared mobility, в основі якої лежить потреба дістатися з точки А в точку Б, а не бажання володіти кількома транспортними засобами. Тому поняття екомобільності охоплює не лише транспорт, але й нашу поведінку, звички, культуру», – розповів Михайло Пузраков, виконавчий представник компанії.
До того ж, у глядачів, які дивитимуться Urban Mobility Shorts та поділяться своїми враженнями у соцмережах, є можливість виграти тематичні велоподарунки.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті