Києву пропонують побудувати надземну естакаду зі Святошина до Дніпра. Що про це відомо?
«Укртрансбуд» пропонує побудувати естакаду за 2,2 мільярда доларів, яка 20 років перебуватиме у концесії.
«Укртрансбуд» пропонує побудувати естакаду за 2,2 мільярда доларів, яка 20 років перебуватиме у концесії.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 123 днів. За цей час ми опублікували 24984 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Офіс президента пропонує меру Києва Віталію Кличку побудувати двоярусну автомобільну естакаду над чинною гілкою залізниці за 2,2 мільярда доларів. Про це пишуть «Наші гроші».
Заступник керівника Офісу президента України Кирило Тимошенко надіслав до Кабміну звернення президента «Укртрансбуду» Віктора Блонського з пропозицією побудувати естакаду. А урядовці надіслали лист у КМДА.
У зверненні зазначається, що її будівництво дозволить значно поліпшити транспортну ситуацію у столиці. Зокрема, розв’яже проблему відсутності швидкісних автомагістралей та місць для паркування транспорту.
Передбачається, що 25-кілометрова естакада перетинатиме місто зі сходу (район метро Святошин) на захід (район в’їзду з правого берега на Дарницький міст). Це дозволить дістатися з одного кінця Києва в інший менше ніж за пів години. У місцях примикання з основними проспектами будуть передбачені в’їзди/виїзди, а також перехоплюючі паркінги з місткістю у 25 тисяч авто.
Там планується встановити сонячні батареї для власних потреб (освітлення, світлофори). Також розглядається можливість використання електроенергії, отриманої від батарей, для підігріву дороги взимку. Уздовж естакади будуть встановлені захисні екрани для зниження шуму та концентрації шкідливих речовин.
Очікується, що загальний строк будівництва естакади – п’ять років. Реалізація проєкту виконуватиметься коштом іноземних інвестицій. Повернути кошти планують завдяки платному використанню естакади. Розрахункова кількість транспорту, що пересувається по естакаді, – 120-150 тисяч автівок на добу. Вартість проїзду для легкових автомобілів – 50 гривень, для автомобілів середньої вантажності та автобусів – 75, для вантажного транспорту – 150 гривень.
Термін окупності проєкту – 15 років. Термін концесії – 20 років, після чого об’єкт передається державі.
У Києві має цього літа розпочатись будівництво Великої кільцевої автомобільної дороги, а точніше її південного півкільця – Київської обхідної дороги. Нещодавно Верховна Рада вивела будівництво кільцевої дороги з-під дії закону про публічні закупівлі.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті