Києву пропонують побудувати надземну естакаду зі Святошина до Дніпра. Що про це відомо?
«Укртрансбуд» пропонує побудувати естакаду за 2,2 мільярда доларів, яка 20 років перебуватиме у концесії.
«Укртрансбуд» пропонує побудувати естакаду за 2,2 мільярда доларів, яка 20 років перебуватиме у концесії.
Фото: Oleksandr Zhabin
Офіс президента пропонує меру Києва Віталію Кличку побудувати двоярусну автомобільну естакаду над чинною гілкою залізниці за 2,2 мільярда доларів. Про це пишуть «Наші гроші».
Заступник керівника Офісу президента України Кирило Тимошенко надіслав до Кабміну звернення президента «Укртрансбуду» Віктора Блонського з пропозицією побудувати естакаду. А урядовці надіслали лист у КМДА.
У зверненні зазначається, що її будівництво дозволить значно поліпшити транспортну ситуацію у столиці. Зокрема, розв’яже проблему відсутності швидкісних автомагістралей та місць для паркування транспорту.
Передбачається, що 25-кілометрова естакада перетинатиме місто зі сходу (район метро Святошин) на захід (район в’їзду з правого берега на Дарницький міст). Це дозволить дістатися з одного кінця Києва в інший менше ніж за пів години. У місцях примикання з основними проспектами будуть передбачені в’їзди/виїзди, а також перехоплюючі паркінги з місткістю у 25 тисяч авто.
Там планується встановити сонячні батареї для власних потреб (освітлення, світлофори). Також розглядається можливість використання електроенергії, отриманої від батарей, для підігріву дороги взимку. Уздовж естакади будуть встановлені захисні екрани для зниження шуму та концентрації шкідливих речовин.
Очікується, що загальний строк будівництва естакади – п’ять років. Реалізація проєкту виконуватиметься коштом іноземних інвестицій. Повернути кошти планують завдяки платному використанню естакади. Розрахункова кількість транспорту, що пересувається по естакаді, – 120-150 тисяч автівок на добу. Вартість проїзду для легкових автомобілів – 50 гривень, для автомобілів середньої вантажності та автобусів – 75, для вантажного транспорту – 150 гривень.
Термін окупності проєкту – 15 років. Термін концесії – 20 років, після чого об’єкт передається державі.
У Києві має цього літа розпочатись будівництво Великої кільцевої автомобільної дороги, а точніше її південного півкільця – Київської обхідної дороги. Нещодавно Верховна Рада вивела будівництво кільцевої дороги з-під дії закону про публічні закупівлі.
Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» всього від 100 грн/місяць!
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті