Електрокари в 2025 році будуть прибутковіші за традиційні авто, стверджує Volkswagen
Це пов'язано з впровадженням нових стандартів для виробників авто – євро-7.
Це пов'язано з впровадженням нових стандартів для виробників авто – євро-7.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 304 днів. За цей час ми опублікували 26351 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Фото: Maxim Hopman/unsplash.com
В Європейському Союзі в 2025 році автомобілі з двигунами внутрішнього згоряння можуть стати менш прибутковими за електрокари, пише Financial Times. Це пов’язано з впровадженням нових вимог євро-7.
За словами керівника відділу розвитку бренду Volkswagen Томаса Ульбріха, нові стандарти зобов’яжуть виробників використовувати дорожчі технології зі скорочення викидів СО2 в автомобілях з ДВС.
Він вважає, що «з євро-7 виникнуть величезні проблеми для світу двигунів внутрішнього згоряння». Зокрема, введення цього стандарту в першу чергу вдарить по автомобілях невеликого розміру.
Член наглядової ради Volkswagen із питань продажів і маркетингу Клаус Цельмер розповів, що компанія планує до 2035 року повністю закрити виробництво авто на двигунах внутрішнього згоряння в Європі. Пізніше компанія відмовиться від неекологічних автівок і в інших регіонах світу.
Deutsche Welle пише, імовірно, приводом для заяви Volkswagen стали плани ЄС представити в липні 2021 року ще більш жорсткі норми скорочення шкідливих викидів в атмосферу.
Видання пише, що прогноз Ульбріха – один з найсуворіших для галузі, яка, за деякими винятками, заробляє набагато більше грошей на продажі традиційних бензинових двигунів, ніж електричних.
Стандарти євро-7 передбачають скорочення з 2025 року викидів оксидів азоту на 90% в порівнянні із попереднім стандартом в нових автобусах і вантажівках. Викиди оксидів вуглецю у всіх нових автомобілях скоротять в три або навіть десять разів. У результаті до 2050 року викиди оксидів азоту від автомобілів скоротяться на 93% в порівнянні з 2027 роком.
Даний медіа проєкт став можливим завдяки підтримці американського народу через Агентство США з міжнародного розвитку, наданій через USAID Проєкт енергетичної безпеки (ПЕБ). Грантоотримувач Проєкту - Журнал Хмарочос несе повну відповідальність за зміст публікацій, який не обов`язково відображає позицію USAID або Уряду Сполучених Штатів Америки.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті