Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 275 днів. За цей час ми опублікували 23482 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Maxim Hopman/unsplash.com

В Європейському Союзі в 2025 році автомобілі з двигунами внутрішнього згоряння можуть стати менш прибутковими за електрокари, пише Financial Times. Це пов’язано з впровадженням нових вимог євро-7.

За словами керівника відділу розвитку бренду Volkswagen Томаса Ульбріха, нові стандарти зобов’яжуть виробників використовувати дорожчі технології зі скорочення викидів СО2 в автомобілях з ДВС.

Він вважає, що «з євро-7 виникнуть величезні проблеми для світу двигунів внутрішнього згоряння». Зокрема, введення цього стандарту в першу чергу вдарить по автомобілях невеликого розміру.

Член наглядової ради Volkswagen із питань продажів і маркетингу Клаус Цельмер розповів, що компанія планує до 2035 року повністю закрити виробництво авто на двигунах внутрішнього згоряння в Європі. Пізніше компанія відмовиться від неекологічних автівок і в інших регіонах світу.

Deutsche Welle пише, імовірно, приводом для заяви Volkswagen стали плани ЄС представити в липні 2021 року ще більш жорсткі норми скорочення шкідливих викидів в атмосферу.

Видання пише, що прогноз Ульбріха – один з найсуворіших для галузі, яка, за деякими винятками, заробляє набагато більше грошей на продажі традиційних бензинових двигунів, ніж електричних.

Стандарти євро-7 передбачають скорочення з 2025 року викидів оксидів азоту на 90% в порівнянні із попереднім стандартом в нових автобусах і вантажівках. Викиди оксидів вуглецю у всіх нових автомобілях скоротять в три або навіть десять разів. У результаті до 2050 року викиди оксидів азоту від автомобілів скоротяться на 93% в порівнянні з 2027 роком.

Даний медіа проєкт став можливим завдяки підтримці американського народу через Агентство США з міжнародного розвитку, наданій через USAID Проєкт енергетичної безпеки (ПЕБ). Грантоотримувач Проєкту - Журнал Хмарочос несе повну відповідальність за зміст публікацій, який не обов`язково відображає позицію USAID або Уряду Сполучених Штатів Америки.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button