Електрокари в 2025 році будуть прибутковіші за традиційні авто, стверджує Volkswagen
Це пов'язано з впровадженням нових стандартів для виробників авто – євро-7.
Це пов'язано з впровадженням нових стандартів для виробників авто – євро-7.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 121 днів. За цей час ми опублікували 24981 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
В Європейському Союзі в 2025 році автомобілі з двигунами внутрішнього згоряння можуть стати менш прибутковими за електрокари, пише Financial Times. Це пов’язано з впровадженням нових вимог євро-7.
За словами керівника відділу розвитку бренду Volkswagen Томаса Ульбріха, нові стандарти зобов’яжуть виробників використовувати дорожчі технології зі скорочення викидів СО2 в автомобілях з ДВС.
Він вважає, що «з євро-7 виникнуть величезні проблеми для світу двигунів внутрішнього згоряння». Зокрема, введення цього стандарту в першу чергу вдарить по автомобілях невеликого розміру.
Член наглядової ради Volkswagen із питань продажів і маркетингу Клаус Цельмер розповів, що компанія планує до 2035 року повністю закрити виробництво авто на двигунах внутрішнього згоряння в Європі. Пізніше компанія відмовиться від неекологічних автівок і в інших регіонах світу.
Deutsche Welle пише, імовірно, приводом для заяви Volkswagen стали плани ЄС представити в липні 2021 року ще більш жорсткі норми скорочення шкідливих викидів в атмосферу.
Видання пише, що прогноз Ульбріха – один з найсуворіших для галузі, яка, за деякими винятками, заробляє набагато більше грошей на продажі традиційних бензинових двигунів, ніж електричних.
Стандарти євро-7 передбачають скорочення з 2025 року викидів оксидів азоту на 90% в порівнянні із попереднім стандартом в нових автобусах і вантажівках. Викиди оксидів вуглецю у всіх нових автомобілях скоротять в три або навіть десять разів. У результаті до 2050 року викиди оксидів азоту від автомобілів скоротяться на 93% в порівнянні з 2027 роком.
Даний медіа проєкт став можливим завдяки підтримці американського народу через Агентство США з міжнародного розвитку, наданій через USAID Проєкт енергетичної безпеки (ПЕБ). Грантоотримувач Проєкту - Журнал Хмарочос несе повну відповідальність за зміст публікацій, який не обов`язково відображає позицію USAID або Уряду Сполучених Штатів Америки.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті