Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 123 днів. За цей час ми опублікували 24984 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

На трасі Київ-Одеса біля села Троїцьке внаслідок інтенсивних дощів виник зсув ґрунту та деформація дорожнього покриття. Зараз смуга руху на цій ділянці перекрита – відбуваються ремонтні роботи.

Вже замінили понад 2,2 кубічних метри перезволоженого ґрунту. Фахівці розробляють інженерне рішення для надійного укріплення насипу.

Причиною зсуву в Службі автомобільних доріг Одещини називають потужні зливи, які просочили ґрунт вологою.

«Зараз завдання повністю розібрати те, що намокло і відновити повністю насип сухим, безпечним ґрунтом. А потім вже дорожню частину будуть закатувати в асфальт… Сьогодні ділянка Київ-Одеса в межах області повністю знаходиться в експертизі або вже отримано звіт. Після цього трасу будуть капітально ремонтувати», – прокоментували у автодорі.

Дана ділянка автодороги була побудована ще у 2006 році, відтоді Служба автомобільних доріг в Одеській області здійснювала роботи лише задля експлуатаційного утримання.

Дорога побудована без дренажної системи, які слугують для осушення доріг. Особливо великі дороги не можуть експлуатуватися тривалий час без наявності дренажної системи.

У минулому році почалося оновлення маршруту Київ-Одеса, роботи вели в Київській та Черкаській областях. У рамках міжнародних кредитних угод на капітальний ремонт 300 кілометрів дороги в Черкаській, Кіровоградській, Миколаївській та Одеській областях виділять близько 600 мільйонів євро.

Фото: facebook/odessavtodor

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button