Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 304 днів. За цей час ми опублікували 26351 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

На трасі Київ-Одеса біля села Троїцьке внаслідок інтенсивних дощів виник зсув ґрунту та деформація дорожнього покриття. Зараз смуга руху на цій ділянці перекрита – відбуваються ремонтні роботи.

Вже замінили понад 2,2 кубічних метри перезволоженого ґрунту. Фахівці розробляють інженерне рішення для надійного укріплення насипу.

Причиною зсуву в Службі автомобільних доріг Одещини називають потужні зливи, які просочили ґрунт вологою.

«Зараз завдання повністю розібрати те, що намокло і відновити повністю насип сухим, безпечним ґрунтом. А потім вже дорожню частину будуть закатувати в асфальт… Сьогодні ділянка Київ-Одеса в межах області повністю знаходиться в експертизі або вже отримано звіт. Після цього трасу будуть капітально ремонтувати», – прокоментували у автодорі.

Дана ділянка автодороги була побудована ще у 2006 році, відтоді Служба автомобільних доріг в Одеській області здійснювала роботи лише задля експлуатаційного утримання.

Дорога побудована без дренажної системи, які слугують для осушення доріг. Особливо великі дороги не можуть експлуатуватися тривалий час без наявності дренажної системи.

У минулому році почалося оновлення маршруту Київ-Одеса, роботи вели в Київській та Черкаській областях. У рамках міжнародних кредитних угод на капітальний ремонт 300 кілометрів дороги в Черкаській, Кіровоградській, Миколаївській та Одеській областях виділять близько 600 мільйонів євро.

Фото: facebook/odessavtodor

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button