У Києві курсують вживані автобуси з Люксембургу. Наскільки комфортно ними їздити?
На маршруті Індустріальний шляхопровід – вулиця Милославська курсують вживані – Volvo 7700 Hybrid.
На маршруті Індустріальний шляхопровід – вулиця Милославська курсують вживані – Volvo 7700 Hybrid.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 274 днів. За цей час ми опублікували 23467 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
У Києві на маршруті №150 «Індустріальний шляхопровід – вулиця Милославська» змінився перевізник. Тепер там курсують 13 вживаних автобусів з Люксембургу – Volvo 7700 Hybrid. Киянин Антон Хаген поділився досвідом користування.
За його словами, автобус у дуже хорошому стані, мовляв, «якби не потерті сидіння, то і не скажеш, що йому 11-12 років». Також за м’якістю ходу вони набагато комфортніші за комунальні автобуси.
«Цікаво було спостерігати за роботою гібридної системи та роботизованої коробки I-Shift. Двигун вимикався далеко не на кожній зупинці, але коли це ставалося, то електродвигун розганяв автобус в межах першої передачі і далі вмикався дизель. Загалом роботизована коробка створює відчуття, наче в автобуса механіка, що дивно сприймається, коли розгон починався в електродвигуна», – написав Хаген.
Крім того, у автобусі немає квартирок, а лише два люки. У салоні транспорту є кондиціонер, але, як зазначає киянин, він майже не допомагає у спекотний день.
Вартість проїзду становить десять гривень, інтервал – приблизно 20 хвилин.
Низькопідлоговий міський автобус Volvo 7700 Hybrid оснащений гібридною силовою установкою паралельного типу, де дизельний двигун працює незалежно або в парі з електромотором. На невеликих швидкостях, в тому числі й при розгоні, працює виключно на електротязі. Дизельний двигун підключається при необхідності. Електромотор харчується від літій-іонних акумуляторних батарей, що заряджають, зокрема, при гальмуванні автобуса.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті