В Україні виник дефіцит дизельного пального
Минулого вівторка трейдери не вийшов із пропозицією дизельного пального вагонними нормами.
Минулого вівторка трейдери не вийшов із пропозицією дизельного пального вагонними нормами.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 122 днів. За цей час ми опублікували 24984 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Минулого вівторка, 27 липня, ніхто із трейдерів не вийшов із пропозицією дизельного пального вагонними нормами. Це перший випадок за 12 років проведення цінових моніторингів, пише Аuto.24.
Брак пального у вільному продажу пояснюють нестачею обсягів і бажанням притримати наявний ресурс. У другій половині дня після виходу основного моніторингу єдина пропозиція була озвучена компанією «Альянс Енерго Трейд» (29 700 гривень за тонну).
За даними консалтингової групи «А-95», імпорт дизельного палива за 25 днів липня 2021 року склав 406,9 тисячі тонн, що відповідає аналогічному періоду 2020 року. При цьому торік ринок був переповнений запасами продукту, сформованими під час провалу світових цін у квітні-травні. Зараз спостерігається відставання липневого імпорту від темпів червня, коли за 25 днів було поставлено на 34 тисяч тонн продукту більше.
Всупереч очікуванням стабілізації з початку тижня, в дрібному гурті ціни на дизельне пальне продовжили зростання і додали ще 61 копійку за літр (+2,49%). Бензини виросли на 35-39 копійок, або на 1,32%. Паралельно кількість пропозицій у вівторок значно скоротилася.
Раніше видання Reuters писало, що Україна у травні може зіткнутись з дефіцитом дизпалива через планове технічне обслуговування білоруського Мозирського НПЗ, що збігається із зупинкою у постачанні з заводів російської «Роснефти».
Даний медіа проєкт став можливим завдяки підтримці американського народу через Агентство США з міжнародного розвитку, наданій через USAID Проєкт енергетичної безпеки (ПЕБ). Грантоотримувач Проєкту - Журнал Хмарочос несе повну відповідальність за зміст публікацій, який не обов`язково відображає позицію USAID або Уряду Сполучених Штатів Америки.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті