Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 119 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: УНІАН

Київські приватні перевізники заявляють, що не зможуть виконати всі нові умови щодо роботи маршруток, які нещодавно ввела КМДА. Зокрема, дотримуватись температурного режиму, повідомляє телеканал «Київ».

У нових договорах тепер прописано температурний режим, який перевізники повинні забезпечити в салоні. Влітку це не більше 22 градусів, взимку – не менше 15. За словами Ігоря Мойсеєнка, голови Асоціації перевізників Києва та області, вимогу щодо роботи кондиціонерів наразі втілити в життя нереально – «щоб реалізувати вказану роботу кондиціонерів, усім перевізникам потрібно купувати новий рухомий склад». Він пояснює, що нібито ті автобуси, які пропонуються зараз на ринку, обладнані тільки кондиціонерами для водія, тому потрібно купувати зовсім новий транспорт.

Мойсеєнко запевняє, що перевізники без фінансової допомоги міста не можуть купити такі автобуси та обслуговувати їх.

«Ми знаємо, що всі автобуси, які обслуговуються “Київпастрансом”, приносять бюджету міста тільки збитки, які щорічно покриваються з міського бюджету. Якщо це зроблять приватні перевізники, то за 1-2 місяці всі приватні перевізники стануть банкрутами… На мою думку, тариф має бути якомога нижче – 10-12 гривень. Але з іншого боку, місто має виділяти кошти не лише КП, а й приватним перевізникам. Тоді ми разом досягнемо якісних перевезень», – наголосив він.

Наразі приватні перевізники не отримали нових додаткових угод щодо своєї роботи.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button