Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 289 днів. За цей час ми опублікували 23579 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: DelFast

Українська компанія DelFast створила перший прототип електромотоцикла Delfast-Dnepr Electric, повідомляє Liga.net.
Електромотоцикл Delfast-Dnepr Electric розроблений на основі мотоцикла «Днепр» та містить низку технологічних покращень і доробок, що збільшують його потужність та забезпечують більший пробіг.

У липні компанія отримала право на торгову марку «Днепр», включно з технологічними напрацюваннями, конструкторською документацією, інтелектуальною власністю на наявні розробки та дизайном культової моделі мотоцикла.

Нова модель бере участь міжнародних змаганнях у Бонневіллі, що триватимуть 7-12 серпня 2021 року, для встановлення нового швидкісного рекорду в категорії A OMEGA.

Мотоцикл «Днепр» – це дорожній мотоцикл з бічною коляскою, який випускали на Київському мотоциклетному заводі. Всі важкі мотоцикли узагальнено називають Днепр, хоча перша модель, що одержала власну назву Днепр К-650, з’явилася 1968 року. Закрили проєкт 2012 року.

Читайте також: «Електробайки made in Ukraine – це наша задача, ціль і мрія». Інтерв’ю з засновниками компанії Delfast

Delfast в 2014 році запустили Данило Тонкопій і Сергій Денисенко як сервіс екодоставки. Пізніше компанія почала виробляти власні електробайки. Стартап розробив електровелосипед із найбільшим запасом ходу, встановивши світовий рекорд Гіннеса.

Ми писали, що компанія Delfast запустила виробництво електровелосипедів на базі київського підприємства «Елміз» – раніше Київський радіозавод.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button