Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 302 днів. За цей час ми опублікували 26351 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Молочна компанія «Галичина» створила карпатський відповідник відомого додатку для знайомств, де можна знайти свій ідеальний «метч» для відпочинку в горах.

Карпатська місцевість надихає багатьох людей, незалежно від статі, віку чи професії. Саме тому компанія «Галичина» запустила проект «Карпатський Тіндер», який допоможе підібрати ідеальне місце для «побачення» з різними локаціями у  Карпатах.

«Літо – прекрасна пора, аби утнути туристичну авантюру та відкрити для себе щось нове. Українські Карпати мають багато цікавих локацій як для місцевих, так і подорожувальників з усіх регіонів нашої країни. Окрім відомого Синевиру та Черемошу, користувачі можуть дізнатись про найбільшу полонину українських Карпат – Руна, урвище Пекло або високогірне озеро Несамовите. Ми дуже хочемо популяризувати такі місця та допомогти природі та відвідувачам «знайтися» і провести чудові вихідні в справжній карпатській атмосфері», – зазначає директорка з маркетингу молочної компанії «Галичина» Оксана Андрушків.   

Механізм та візуальна складова Карпатського Тіндера нагадують оригінальну версію додатку, тільки замість описів людей користувач обирає локації в Карпатах. Можна відкрити детальний опис місцевості та позначку на мапі, аби знати, як туди потрапити.

«Тепер ти знаєш усе про свої місця сили, які наповнюють тебе невгамовною силою Карпат! Запрошуємо відвідати їх та переконатись у цьому особисто», – закликає проект.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button