Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 303 днів. За цей час ми опублікували 26351 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: facebook.com/Ukrzaliznytsia

Укрзалізниця планує закуповувати імпортні вагони, щоб посилити конкуренцію і допомогти Крюківському вагонобудівному заводу підтягнутися до європейського рівня. Про це заявив новопризначений очільник правління УЗ Олександр Камишін в інтерв’ю Інтерфакс-Україна.

У перспективі також хочуть запустити капсульні вагони.

«У далекосяжних планах – у нас із міністром інфраструктури Олександром Кубраковим є ідея запустити в Україні капсульні вагони. Це і абсолютно інший досвід для пасажирів, і розуміння, куди потрібно прагнути УЗ як компанії. Але поки що хіба що в дуже далекосяжних планах», – повідомив Камишін.

У ближчих планах – «дотягнути» поїзди Інтерсіті до тих обласних центрів, які ще не покриті швидкісним залізничним сполученням.

Конецепт капсульного вагону Австрійських федеральних залізниць. Фото: railwaygazette.com

Макет капсульного вагона РЖД, презентований влітку цього року. Фото: railwaypro.com

До призначення на посаду в Укрзалізниці Олександр Камишін був радником міністра інфраструктури, займаючись тарифною політикою і залізничною інфраструкткрою. До того керував Карлівським машинобудівним заводом, працював в компанії SCM і керував інвестиційною компанією Fortior Capital.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button