Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 275 днів. За цей час ми опублікували 23472 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: facebook.com/Ukrzaliznytsia

Укрзалізниця планує закуповувати імпортні вагони, щоб посилити конкуренцію і допомогти Крюківському вагонобудівному заводу підтягнутися до європейського рівня. Про це заявив новопризначений очільник правління УЗ Олександр Камишін в інтерв’ю Інтерфакс-Україна.

У перспективі також хочуть запустити капсульні вагони.

«У далекосяжних планах – у нас із міністром інфраструктури Олександром Кубраковим є ідея запустити в Україні капсульні вагони. Це і абсолютно інший досвід для пасажирів, і розуміння, куди потрібно прагнути УЗ як компанії. Але поки що хіба що в дуже далекосяжних планах», – повідомив Камишін.

У ближчих планах – «дотягнути» поїзди Інтерсіті до тих обласних центрів, які ще не покриті швидкісним залізничним сполученням.

Конецепт капсульного вагону Австрійських федеральних залізниць. Фото: railwaygazette.com

Макет капсульного вагона РЖД, презентований влітку цього року. Фото: railwaypro.com

До призначення на посаду в Укрзалізниці Олександр Камишін був радником міністра інфраструктури, займаючись тарифною політикою і залізничною інфраструкткрою. До того керував Карлівським машинобудівним заводом, працював в компанії SCM і керував інвестиційною компанією Fortior Capital.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button