Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 303 днів. За цей час ми опублікували 26351 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах


Прототип Delfast Dnepr Electric на змаганнях Bonneville Speed Week побив швидкісний рекорд серед мотоциклів класу А-OMEGA з результатом 107,217 милі на годину. Це на три милі більше за попередній рекорд, який Сергій Малик встановив у 2018 році, пише ІТС.

Мотоцикл був спеціально розроблений для перегонів у партнерстві з відомим українським виробником мотоциклів «Днепр». Модель створена на основі мотоцикла Dnepr Electric.

В оновленій версії покращили контролер, встановили синхронний електродвигун з постійними магнітами з тривалою потужністю 50 кВт та короткочасною 100 кВт. Тяговий інвертор забезпечує вихідну частоту до 1000 Гц, що необхідно для досягнення швидкості обертання електродвигуна 5500 об/хв. Мотоцикл містить 36 акумуляторних батарей ємністю 22000 мАгод.

Пілот байка – Сергій Малик, український гонщик і багаторазовий чемпіон, який здобув перемогу на змаганнях у Бонневіллі у 2017 та 2018 роках. Він також є автором та ідеологом байку, права на торгову марку якого придбав Delfast.

Читайте також: «Електробайки made in Ukraine – це наша задача, ціль і мрія». Інтерв’ю з засновниками компанії Delfast

Мотоцикл «Днепр» – це дорожній мотоцикл з бічною коляскою, який випускали на Київському мотоциклетному заводі. Всі важкі мотоцикли узагальнено називають Днепр, хоча перша модель, що одержала власну назву Днепр К-650, з’явилася 1968 року. Закрили проєкт 2012 року.

Даний медіа проєкт став можливим завдяки підтримці американського народу через Агентство США з міжнародного розвитку, наданій через USAID Проєкт енергетичної безпеки (ПЕБ). Грантоотримувач Проєкту - Журнал Хмарочос несе повну відповідальність за зміст публікацій, який не обов`язково відображає позицію USAID або Уряду Сполучених Штатів Америки.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button