Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 289 днів. За цей час ми опублікували 23579 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах


Прототип Delfast Dnepr Electric на змаганнях Bonneville Speed Week побив швидкісний рекорд серед мотоциклів класу А-OMEGA з результатом 107,217 милі на годину. Це на три милі більше за попередній рекорд, який Сергій Малик встановив у 2018 році, пише ІТС.

Мотоцикл був спеціально розроблений для перегонів у партнерстві з відомим українським виробником мотоциклів «Днепр». Модель створена на основі мотоцикла Dnepr Electric.

В оновленій версії покращили контролер, встановили синхронний електродвигун з постійними магнітами з тривалою потужністю 50 кВт та короткочасною 100 кВт. Тяговий інвертор забезпечує вихідну частоту до 1000 Гц, що необхідно для досягнення швидкості обертання електродвигуна 5500 об/хв. Мотоцикл містить 36 акумуляторних батарей ємністю 22000 мАгод.

Пілот байка – Сергій Малик, український гонщик і багаторазовий чемпіон, який здобув перемогу на змаганнях у Бонневіллі у 2017 та 2018 роках. Він також є автором та ідеологом байку, права на торгову марку якого придбав Delfast.

Читайте також: «Електробайки made in Ukraine – це наша задача, ціль і мрія». Інтерв’ю з засновниками компанії Delfast

Мотоцикл «Днепр» – це дорожній мотоцикл з бічною коляскою, який випускали на Київському мотоциклетному заводі. Всі важкі мотоцикли узагальнено називають Днепр, хоча перша модель, що одержала власну назву Днепр К-650, з’явилася 1968 року. Закрили проєкт 2012 року.

Даний медіа проєкт став можливим завдяки підтримці американського народу через Агентство США з міжнародного розвитку, наданій через USAID Проєкт енергетичної безпеки (ПЕБ). Грантоотримувач Проєкту - Журнал Хмарочос несе повну відповідальність за зміст публікацій, який не обов`язково відображає позицію USAID або Уряду Сполучених Штатів Америки.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button