Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 43 днів. За цей час ми опублікували 27026 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Vova Drozdey / Unsplash

Пляшки і бляшанки Coca-Cola виявилися найпоширенішим сміттям на пляжах Великої Британії. Такі результати масового прибирання пляжів, ініційованого організацією Surfers Against Sewage.

У прибиранні, що відбувалося 11-23 травня, взяли участь понад чотири тисячі волонтерів. Вони прибрали сміття з 18 тисяч кілометрів узбережжя, а потім підрахували, яке пакування траплялося найчастіше.

Майже половина (48%) усього пакування, знайденого на британських пляжах, і 65% всього брендованого сміття належало 12 брендам. При цьому від часу аналогічної акції у 2019 році ця «брудна дюжина» практично не змінилася: Coca-Cola, Walkers, McDonalds, Cadbury, Tesco, Lucozade, Costa Coffee, Mars Wrigley та Haribo.

Перше місце посідає Coca-Cola, на другому місці – Pepsi-Co.

«Брудна дванадцятка». Інфографіка: Surfers Against Sewage

Автори дослідження припускають, що на пляжах побільшало пляшок Stella Artois та Budweiser через пандемію COVID-19, коли в Британії закривали паби.

Чимало знайденого сміття підпадає під дію Deposit Return Scheme – британської системи, згідно з якою покупець доплачує гроші за покупку напою в пляшці або бляшанці й може повернути цю суму разом із пакуванням. Зокрема, покупці могли здати за такою схемою понад 80% відходів від Coca-Cola.

Водночас 63% всього сміття не було маркованим тим чи іншим брендом. З цієї кількості чверть складали сигаретні недопалки.

Нагадаємо, Coca-Cola заявила, що спробує продавати напої у паперових пляшках.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button