Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 297 днів. За цей час ми опублікували 26304 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

14 серпня на випробування в Києві прибув електропоїзд виробництва швейцарської компанії Stadler.

Укрзалізниця не проводила презентації, однак директор філії «Пасажирська компанія» Олександр Перцовський зауважив, що «жодних сюрпризів не зробиш» і перепостив фото блогера Олега Васильєва.

Модель електропоїзда Stadler Flirt складається з п’яти вагонів першого і другого класів. Максимальна швидкість – 160 км/год. Поїзд вміщає 262 особи.

За даними ЦТС, поїзд прибув із Білорусі, де його збудували на заводі Stadler Minsk у білоруському Фаніполі. Його тестуватимуть на одному з приміських напрямків Києва.

У травні Stadler та Укрзалізниця підписали меморандум про співпрацю, в якому йшлося про розвиток City Express. Також повідомлялося про наміри Stadler розгорнути в Україні виробництво електропоїздів. Швейцарська компанія, зокрема, розглядала Київський електровагоноремонтний завод.

«Проєкт, який починаємо втілювати в життя, потрібен Києву і агломераціям навколо. Комфортабельні поїзди зі стикуванням з метрополітеном розвантажать під’їзди до столиці. Уже цього року Stadler передасть нам один або два потяги для тестування», – зазначав заступник голови Офісу президента Кирило Тимошенко в інтерв’ю Інтерфакс-Україна.

Ділова столиця зауважує: у Мінську, з населенням удвічі меншим, ніж у Києві, для реалізації аналогічного проєкту знадобилося 18 електричок Stadler.

Видання вважає, що Stadler готується перенести в Україну білоруське виробництво. На заводі у Фаніполі працюють понад 1500 осіб, випускається близько 400 вагонів Stadler на рік, білоруський уряд закупив кількадесят поїздів для залізниці й метро. Це другий за масштабом завод швейцарської групи – наразі білоруська «дочка» Stadler досягла 20% світового обсягу випуску компанії.

Фото: instagram@signalwerkfuhrer

Однак у серпні 2020 року гендиректор концерну Петер Шпулер заявив, що завод у Білорусі «зіткнувся вже не з економічною, а з політичною проблемою». Швейцарські правозахисні організації вимагають, щоб компанія дистанціювалася від режиму Олександра Лукашенка. Більш того, економічні санкції проти Білорусі можуть паралізувати виробництво.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button