Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24976 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

14 серпня на випробування в Києві прибув електропоїзд виробництва швейцарської компанії Stadler.

Укрзалізниця не проводила презентації, однак директор філії «Пасажирська компанія» Олександр Перцовський зауважив, що «жодних сюрпризів не зробиш» і перепостив фото блогера Олега Васильєва.

Модель електропоїзда Stadler Flirt складається з п’яти вагонів першого і другого класів. Максимальна швидкість – 160 км/год. Поїзд вміщає 262 особи.

За даними ЦТС, поїзд прибув із Білорусі, де його збудували на заводі Stadler Minsk у білоруському Фаніполі. Його тестуватимуть на одному з приміських напрямків Києва.

У травні Stadler та Укрзалізниця підписали меморандум про співпрацю, в якому йшлося про розвиток City Express. Також повідомлялося про наміри Stadler розгорнути в Україні виробництво електропоїздів. Швейцарська компанія, зокрема, розглядала Київський електровагоноремонтний завод.

«Проєкт, який починаємо втілювати в життя, потрібен Києву і агломераціям навколо. Комфортабельні поїзди зі стикуванням з метрополітеном розвантажать під’їзди до столиці. Уже цього року Stadler передасть нам один або два потяги для тестування», – зазначав заступник голови Офісу президента Кирило Тимошенко в інтерв’ю Інтерфакс-Україна.

Ділова столиця зауважує: у Мінську, з населенням удвічі меншим, ніж у Києві, для реалізації аналогічного проєкту знадобилося 18 електричок Stadler.

Видання вважає, що Stadler готується перенести в Україну білоруське виробництво. На заводі у Фаніполі працюють понад 1500 осіб, випускається близько 400 вагонів Stadler на рік, білоруський уряд закупив кількадесят поїздів для залізниці й метро. Це другий за масштабом завод швейцарської групи – наразі білоруська «дочка» Stadler досягла 20% світового обсягу випуску компанії.

Фото: instagram@signalwerkfuhrer

Однак у серпні 2020 року гендиректор концерну Петер Шпулер заявив, що завод у Білорусі «зіткнувся вже не з економічною, а з політичною проблемою». Швейцарські правозахисні організації вимагають, щоб компанія дистанціювалася від режиму Олександра Лукашенка. Більш того, економічні санкції проти Білорусі можуть паралізувати виробництво.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button