Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 292 днів. За цей час ми опублікували 23598 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Sinitta Leunen / Unsplash

Ірландський лоукостер Ryanair заявив, що з 18 серпня не пускатиме на борт пасажирів з посадковими талонами, отриманими через чеський агрегатор авіаквитків Kiwi.com.

Авіакомпанія звинуватила Kiwi у тому, що та видає фейкові талони, на яких нібито підміняються електронні адреси пасажирів, аби перевізник не зміг сконтактувати з ними напряму. Ryanair заявляє, що домігся рішення суду в Чехії, яким агрегатору було заборонено підміняти імейли пасажирів.

Лоукостер заявив, що пасажири мусять оформлювати посадкові талони безпосередньо в системі бронювання Ryanair на сайті чи в мобільному застосунку перевізника, – мовляв, тільки на такому талоні міститься вся інформація про безпеку. Пасажирам, які пред’являтимуть посадковий талон з Kiwi.com, відмовлятимуть у посадці на літак, запевняє Ryanair.

Натоміть у Kiwi заявляють, що жодному клієнтові, які купили квитки на рейси Ryanair через пошукову систему, не відмовили у посадці.

«Це був дрібний рекламний трюк Ryanair з метою відмовити мандрівників від бронювання на Kiwi.com… Справжня причина в тому, що Kiwi.com часто продає квитки Ryanair дешевше, ніж авіакомпанія, і їм це не подобається», – заявив представник пошуковика в коментарі avianews.com.

Ryanair, навпаки, стверджує, що посередники можуть продавати квитки дорожче, з націнкою.

Kiwi.com – туристична компанія, яка базується у чеському Брно та оперує системою пошуку та бронювання авіаквитків. Під час пандемії COVID-19 компанія наштовхнулася на хвилю критики через відмову у відшкодуванні авіаквитків, скасованих через карантин. У Ryanair тоді заявили, що також не можуть відшкодувати придбані через агрегатор квитки, бо Kiwi не передавала ніяких номерів банківських карток та інших даних, необхідних для компенсації.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button