Ryanair заявив, що не пускатиме пасажирів із посадковими талонами, отриманими на Kiwi.com
Авіакомпанія звинуватила Kiwi у тому, що та видає фейкові посадкові талони.
Авіакомпанія звинуватила Kiwi у тому, що та видає фейкові посадкові талони.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24972 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Ірландський лоукостер Ryanair заявив, що з 18 серпня не пускатиме на борт пасажирів з посадковими талонами, отриманими через чеський агрегатор авіаквитків Kiwi.com.
Авіакомпанія звинуватила Kiwi у тому, що та видає фейкові талони, на яких нібито підміняються електронні адреси пасажирів, аби перевізник не зміг сконтактувати з ними напряму. Ryanair заявляє, що домігся рішення суду в Чехії, яким агрегатору було заборонено підміняти імейли пасажирів.
Лоукостер заявив, що пасажири мусять оформлювати посадкові талони безпосередньо в системі бронювання Ryanair на сайті чи в мобільному застосунку перевізника, – мовляв, тільки на такому талоні міститься вся інформація про безпеку. Пасажирам, які пред’являтимуть посадковий талон з Kiwi.com, відмовлятимуть у посадці на літак, запевняє Ryanair.
Натоміть у Kiwi заявляють, що жодному клієнтові, які купили квитки на рейси Ryanair через пошукову систему, не відмовили у посадці.
«Це був дрібний рекламний трюк Ryanair з метою відмовити мандрівників від бронювання на Kiwi.com… Справжня причина в тому, що Kiwi.com часто продає квитки Ryanair дешевше, ніж авіакомпанія, і їм це не подобається», – заявив представник пошуковика в коментарі avianews.com.
Ryanair, навпаки, стверджує, що посередники можуть продавати квитки дорожче, з націнкою.
Kiwi.com – туристична компанія, яка базується у чеському Брно та оперує системою пошуку та бронювання авіаквитків. Під час пандемії COVID-19 компанія наштовхнулася на хвилю критики через відмову у відшкодуванні авіаквитків, скасованих через карантин. У Ryanair тоді заявили, що також не можуть відшкодувати придбані через агрегатор квитки, бо Kiwi не передавала ніяких номерів банківських карток та інших даних, необхідних для компенсації.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті