Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 311 днів. За цей час ми опублікували 26402 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: uamotors.com.ua

В Україні власники електромобілів встановлюють газові балони, повідомляє UBR.ua.

Найбільшою популярністю встановлення газової системи користується у власників недорогих електрокарів, таких як Nissan Leaf і Renault Zoe, зазначає технічний директор мережі автогазових СТО «Профігаз» Євген Устименко.

За його словами, це роблять не щоб перелаштувати електромобіль на пересування на пропан-бутані, а щоб вирішити проблему невеликого запасу ходу.

«В такому випадку газова система – це не автомобільне газобалонне обладнання, а грубка та підключений до неї газовий балон. За рахунок автономної грубки можна не витрачати енергію акумулятора на обігрів салону і таким чином збільшити запас ходу», – пояснює Устименко.

Встановлення такої газової пічки коштує 8-15 тисяч гривень. Якщо власник електромобіля має на меті знизити витрати електрики, то, за словами Устименка, така грубка може окупитися, якщо електромобіль працює «в режимі таксі».

Загалом у липні українці купили понад три тисячі легкових машин, в які потім була вмонтована система газобалонного обладнання, згідно з даними МВС, повідомляє AUTO.RIA.com. Переважно ГБС встановлюють на Daewoo Lanos Sens (на понад 2,2 тисячі автівок цієї моделі). Далі з великим відривом ідуть Skoda Octavia, Chevrolet Aveo та ВАЗ 2109/99.

Даний медіа проєкт став можливим завдяки підтримці американського народу через Агентство США з міжнародного розвитку, наданій через USAID Проєкт енергетичної безпеки (ПЕБ). Грантоотримувач Проєкту - Журнал Хмарочос несе повну відповідальність за зміст публікацій, який не обов`язково відображає позицію USAID або Уряду Сполучених Штатів Америки.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button